לירון מור, מנכ"לית ומייסדת VIM בע"מ, התארחה באולפני אָסקימוTV שבתל אביב, ובראיון אישי עם אסנת ברק היא מכניסה אותנו לחיים האישיים שלה ולסיפורה האישי המעניין. לירון מור נולדה למשפחה בה אמא היתה שכירה מזה שנים ואבא יזם ובעל עסק עצמאי. עם מהלך החיים ההורים התגרשו ולירון הרגישה בינה לבין עצמה שאין מה לעשות – היא צריכה לדאוג לעצמה!

היא החלה ללמוד על כל נושא השיווק באינטרנט כשהנושא עצמו עוד היה בחיתוליו והתאהבה בעולם הווידאו באינטרנט, 
וכך פתחה לה את העסק הראשון שלה ותוך כדי העבודה כשכירה היא פיתחה במקביל את העסק של עצמה במשך שנה וחצי, עד שמקום העבודה בו עבדה עשה לה טובה ופיטרו אותה – כך נשלחה לעולם העצמאות בלית ברירה ובחששות.

עוד מספרת לירון שבתחילה, מאחר והיא התחילה את דרכה מאד צעירה, הסביבה הרימה גבה ונרעשה מכך שהיא צעירה מאד, מה גם שהיא עסקה בתוכן לא מקצועי ובכך "התנגשה" בתוכן של צלמים, בימאים ואנשי מקצוע אחרים. 
הדברים שעזרו לה לעבור את התקופה הלא קלה בהצלחה היו קבוצת אנשים טובים שתמכו והרימו אותה וגם אותנטיות וכנות לתוכן שלה ולעשייה היום יומית.


האדם הראשון שלירון בוחרת לספר עליו הוא רן ארוסי, היום הוא כבר לא חלק מהתעשייה אך היה מאד מוכר בתחום בזמנו. לירון גייסה את כל החוצפה והקסם האישי שלה באותם ימים והזמינה את רן לפגישת צהריים כדי לדבר על המוצר החדש שהיא רוצה לפתח ובתמורה היא תיתן לו חצי מהרווחים!

האדם השני שלירון ראתה בו כמנטור בתחילת דרכו הוא אמיר הרדוף. הם נפגשו בכנס בו שניהם הרצו ולירון, שמאד התחברה למה שהרצה אמיר על הבמה, החליטה לצלצל אליו עם אותו מוצר שאותו בנתה עם רן ארוסי, על מנת לשדרג אותו. לירון ואסנת שמות לב שבמהלך הראיון ישנה מילה שחזרה ונאמרה מספר פעמים והיא "חוצפה". אז אם נאמר את המילה הזו בצורה חיובית וחיננית יותר היא יכולה להפוך לתעוזה או אומץ ואלו הרי תכונות שכולנו מאד רוצים לעצמנו וכמובן שחייבים שיהיו בחזקתנו כאשר אנו מתכננים לפתוח עסק חדש.

ליצירת קשר עם לירון מור היכנסו ל-www.lironmor.com

חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!