נציגי לשכת המסחר לבנת קיזנר, מנהלת המכללה העסקית לשכת המסחר ודרור כהן, מנכ"ל חברת היועצים "המרכז הישראלי לשיווק", התארחו באולפני אָסקימוTV שבתל אביב והפעם עם האורחים המרתקים ברק גפני מנכ"ל פורטל HRS, הלי ליפמן סמנכ"ל שיווק מידע כנסים ודויד בוטנרו מנכ"ל ומייסד אָסקימוTV.
בשיחה מעניינת ומחדשת על משאבי אנוש והדרכות פנים ארגוניות בחברות גדולות, על השיטות והחידושים בעולם ההדרכות הפנים ארגוניות.
מהו הכיוון העתידי של ניהול משאבי אנוש?

ברק עונה לדרור על השאלה ומספר שהכיוון של ההדרכות היום הוא יצרנות ומדדים. כל התהליכים של הדרכה ומשאבי אנוש נמדדים, מוערכים ונעשית בדיקה כיצד ניתן לשפר אמצעים וביצועים בעתיד.
מידע כנסים מקיימים שני כנסים גדולים בנושא משאבי אנוש בכל שנה, לבנת שאלה את הלי, מדוע חשוב לקיים כנסים מסוג זה?
הלי מספרת שבקרוב תתקיים הוועידה השתיים עשר בנושא, בה יתאגדו מנהלי משאבי אנוש ויחשפו לדברים חדשים בתחום ולניסיונם האישי של סמנכ"לי משאבי אנוש אשר מכהנים כבר שנים רבות בתחום. דבר נוסף שניתן לרכוש בכנסים מסוג זה הם נותני השירות העובדים מול מנהלי משאבי האנוש. זה המקום להכיר את היועצים הנכונים, חברות המייצרות מתנות לחגים ולימי הולדת ואף חשיפה לתוכנות חדשות שיכולות להקל ולשפר את תהליכי העבודה של מנהל משאבי האנוש.
דבר אחרון אך לא פחות חשוב הוא המינגלינג, וחוץ מהקשרים העסקיים, כנסים שכאלו הם הזדמנות נהדרת למנהלי משאבי האנוש להכיר ולספר כל אחד על תהליכי העבודה שלו, וכך להפרות וללמד אחד את השני.
דרור שאל את דויד, כיצד מתבצעות ההדרכות הפנים ארגוניות שמתקיימות באולפני אסקימו?
לאסקימוTV קיימות הטכנולוגיות והמכשור הטכני לקיים את ההרצאות ולשדרן לקהל גדול של צופים.
המרצה עומד על במת האולפן, מרצה בפני המצלמות (לעיתים בנוכחות קהל ולעיתים ללא) ואת השידור החי אסקימו משדרים לקהל הצופים אשר יכולים לצפות בשידור עם סיסמא שהונפקה להם מראש, מתוך הבית או המשרד שלהם, ללא הצורך לבזבז יום עבודה מלא בשביל הרצאה של שעתיים, רק כי הועברה במיקום גיאוגרפי מרוחק.
ליצירת קשר עם לשכת המסחר הקליקו >>  http://www.chamber.org.il/
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!