עו"ד ארז-יצחק קרט - עורך דין שגבר מצליח צריך לצידו כשהוא מתגרש, התארח ביום טלוויזיה מיוחד בהנחיית יורם שיפר באולפני אָסקימוTV שבתל אביב ונתן לנו כמה וכמה טיפים מעניינים בנושא גירושין וחלוקת רכוש בתהליך המורכב.

עו"ד ארז-יצחק קרט פותח ומספר שמדובר במהפכה שחלה לאחרונה בתחום חלוקת הרכוש.
בעוד פעם הנושא היה פשוט יחסית, היו לוקחים את כל הרכוש שהיה לבני הזוג יחד, מחלקים לשניים והם היו נפרדים, היום ישנם סעיפים שעורך דין מפולפל יכול להכניס לחלוקה גם אם מדובר ברכוש שהיה של אחד מבני הזוג לפני הנישואין.

היום, סעיפים כמו ירושה במתנה ורכוש שהיה לפני הנישואין כבר אינו חוזר לבעליו באופן האוטומטי בו היה חוזר בעבר, מאחר וניתן לדרוש 'כוונת שיתוף' ברכוש, בין אם מדובר בבית או בעסק.
כך לדוגמא אם נרכש הבית לפני הנישואין, ולאחר הנישואין חיו בו יחד בני הזוג, אולי שיפצו אותו, שילמו יחד משכנתא וכו'... יוכל בן הזוג שלא רכש את הבית בתחילה לדרוש כוונת שיתוף עליו ולקבל חלק מסכום שוויו.
גם בתחום העבודה והקריירה יש סעיף שניתן לדרוש בו 'כוונת שיתוף' והוא שאם לדוגמא אחד מבן הזוג פרח בקריירה שלו על חשבון הצלחתו שלו השני, או אם אחד מבני הזוג אף עזב את עבודתו בדי לתמוך בבן זוגו ובילדים המשותפים, גם פה יוכל בן הזוג שהפסיק לעבוד לדרוש את הפוטנציאל ההשתכרות שהיה מרוויח אם היה ממשיך ועובד בתחומו ולא עוזב את מקום העבודה שהיה ברשותו.
עו"ד ארז-יצחק קרט נותן טיפ טרם נכנסים לתהליכי גירושין והטיפ הוא: לא לפטפט!
התאפקו מלספר ולהתלונן באזני כל על מה שקורה בבית עד שתתייעצו עם עורך דין מקצועי ותקבלו הכוונה כיצד לנהוג במצב הרגיש אליו אתם עומדים להיכנס.

רוצים להתייעץ עם עו"ד ארז-יצחק קרט? צרו קשר >> www.karat-law.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!