המחלבה מבית יצחק נוסדה לפני כמעט 60 שנה במשק המשפחתי במושב בית יצחק, שבשרון הכפרי.
מאז ועד היום המחלבה מבית יצחק מביאה לשולחנם של מאות אלפי ישראלים את טעמם המופלא של גבינות גאודה עם טאצ' הולנדי, יוגורט עם מרקם עשיר וייחודי, פרמז'ן מופלאה שמקפיצה לאיטליה, חלומי שלא מהעולם הזה, ועוד מגוון טעמים ומוצרים. ההקפדה על חומרי הגלם ועל המתכונים המקוריים, לצד מקצועיות, חתירה להתחדשות ובעיקר אהבה ליצירה ישראלית מקומית, הם התשוקה והכוח המניע של המחלבה.

סדרת היוגורמה – יוגורט עזים וכבשים בעל מרקם עשיר

סדרת היוגורמה של המחלבה מבית יצחק הפכה לשם דבר בזכות המרקם העשיר והייחודי שלה. סדרת יוגורמה כוללת יוגורמה עזים (3% שומן) ויוגורמה כבשים (5% שומן) ובמגוון אריזות לשימושים שונים: גביעים אישיים 140 גרם, דלי 850 גרם, משקה יוגורמה עזים 1 ק"ג ומשקה יוגורמה עזים בבקבוק 500 גרם.

סדרת היוגורמה מושלמת לצריכה ללא תוספות בזכות מרקמה העשיר והמיוחד, כארוחת בוקר בריאה ומשביעה בתוספת גרנולה, סילאן, דבש או פירות (power bowl), מוצרי הסדרה מצויינים לאפיה, להכנת רטבים שונים ואידיאלים למתכונים ים תיכוניים, שאהובים כל כך על החיך הישראלי (כתוספת לחצילים למשל). אנחנו הכנו לילדים שייק פירות בתוספת משקה יוגורמה שיצא סמיך ממש כמו בגלידיריה. אין פלא שהילדים ביקשו תוספת. לאורחים הגשנו עוגת קרם יוגורט שהייתה פשוט נהדרת והאופה זכתה למחמאות רבות. 

סדרת היוגורמה,
סדרת היוגורמה,

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. מחירים: גביע 6-5 ש"ח, דלי יוגורמה 28-25 ש"ח, משקה יוגורמה 500 ג' 14-11 ש"ח,  משקה יוגורמה 1 ק"ג 22-19 ש"ח.

חדש מהמחלבה – חלומי פרוס

ממש בימים אלו המחלבה מבית יצחק החלה בשיווקה של גבינת חלומי פרוסה – אז החלטנו להעמיד אותה למבחן. החלומי של המחלבה מבית יצחק היא גבינה חצי קשה, 22% שומן ולא במקרה היא משווקת בפרוסות שנועדו לצלייה ולגריל. החלומי, שמוצאה בקפריסין מאופיינת בצבעה הלבן והזך ובמרקמה העדין ואינה ניתכת בטמפרטורות גבוהות. לאור כל זאת, החלטנו לקראת שבועות להגיש לאורחים ולילדים סטייק ברוח החג: "סטייק חלומי בגספצ'ו עגבניות". אין ספק שההפתעה הייתה גדולה. סטייק מגבינה? כולם התלהבו מההקשר לחג השבועות ומהטוויסט המפתיע, ליקקו את האצבעות והילדים "עפו" על הרעיון. 

חלומי פרוס,
חלומי פרוס,

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
מחירים: גביע 6-5 ש"ח, דלי יוגורמה 28-25 ש"ח, משקה יוגורמה 500 ג' 14-11 ש"ח,  משקה יוגורמה 1 ק"ג 22-19 ש"ח.

למתכונים נוספים היכנסו לאתר "המחלבה" מבית יצחק Hamachlava.co.il