עוד אקזיט ישראלי. חברת אפל רכשה את חברת לינקס, המפתחת מצלמות לסמארטפונים המאפשרות צילום בתלת מימד. סכום הרכישה לא פורסם, אולם ההערכה היא שמדובר בכ-20 מיליון שקלים. 

אפל אישרה את הרכישה בהודעה שגרתית שהיא מפרסמת בכל פעם שהיא רוכשת חברה: "אפל רוכשת מעת לעת חברות טכנולוגיה קטנות, ואנחנו לא מתייחסים ללמטרת הרכישה או לתכניות שלנו בנוגע לאותה חברה". 
צילומי התלת מימד של המצלמות של לינקס מושגים באמצעות חיישנים שלוכדים את התמונהבו זמנית ובאמצעות אלגוריתמים ייחודיים. על פי החברה, המצלמות יכולות לזהות עומק וליצור מפות בשלושה מימדים. 

לטענת החברה, הטכנולוגיה שלה עשויה לפתוח את הדלת לאפשרויות כמו הסרת רקע אוטומטית, הדמיה בשלושה מימדים וזיהוי פנים.
לינקס נוסדה ב-2011. מייסדיה הם זיו עטר ואנדריי טובצ'יגרצ'קו, שניהם ותיקים בתעשיית ההיי טק. עטר עבד לפני כן ברפא"ל וטובצ'יגרצ'קו עבד בסמסונג. 
רכשית החברה מעמיקה את האחיזה של אפל בישראל. מנכ"ל החברה, טים קוק, ביקר בארץ בחודש פברואר ואמר שישראל היא מרכז המחקר והפיתוח הגדול ביותר של אפל מחוץ לארצות הברית. אפל מעסיקה בישראל 700 עובדים, חלקם הצטרפו דרל רכישות חברות. 
ב-2011 רכשה אפל את חבת אנוביט, המייצרת כרטיסי זיכרון. לפני כשנתיים רכשה את חברת פרייםסנס, שפיתחה את השבב שהיה בשימוש ב-Xbox של מייקרוסופט.