מיקרוסופט חתמה היום (חמישי) על הסכם לרכישת חברת קלאודין הישראלית, שמספקת לחברות גדולות שירותי אנליטיקס ואופטימיזציה של שירותי ענן, זאת לפי הודעה רשמית שפרסמה חברת הענק, שנמסרה במסגרת בלוג של ג'רמי וינטר, דירקטור מיקרוסופט. בהודעה נכתב כי "אני שמח להודיע כי מיקרוסופט חתמה על הסכם סופי לרכישת קלאודין, חברה חדשנית המסייעת לארגונים ולספקי שירות מנוהלים לייעל את השקעותיהם בשירותי ענן".



"בעת שלקוחות מגדילים את השימוש בענן במספר רב של פרויקטים, הדבר מציב אתגר להשיג שקיפות ולהבין את העלויות עבור פרויקטים קיימים כדי לייעל את ההשקעות הללו ולתכנן את השימוש בעתיד", הסביר וינטר, שהוסיף כי "ללקוחות ענן חשובה מאוד גישה וחשיפה מפורטת לצריכת ענן ה-Azure שלהם, לעלות ולביצועים וזאת במטרה להישאר במסגרת התקציב ולהבטיח הצלחה עסקית".




מההסכם בין הצדדים עולה כי יכולות החברה הישראלית ישולבו בפורטפוליו המוצרים של מיקרוסופט, אשר מציע ללקוחות את פתרונות בתחום הענן בהיבטי ניהול ענן, Security ו-Governance. אנו שמחים לצרף את צוות 'קלאודין' והטכנולוגיה שלהם למיקרוסופט.



שרון וגנר, מייסד ומנכ"ל קלאודין, אמר בעקבות הרכישה כי "אני בטוח שנראה את השפעת החברה, ותרומתה להמשך הסיוע ללקוחותינו ולשותפינו להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם עם Azure".