קרב ענקים: מייסד רשת פייסבוק מארק צוקרברג הגיב הלילה (חמישי) לטענות נשיא ארצות הברית לפיהם החברה, יחד עם כלי התקשורת הנוספים היו תמיד נגדו. "אני רוצה להגיב לציוץ של טראמפ שטוען כי רשת פייסבוק היתה תמיד נגדו", פתח מייסד הרשת החברתית, "כל יום אני עובד על מנת לאחד אנשים ובבנייה של קהילה המשותפת לכולם. אנחנו מקווים לתת לכל האנשים קול וליצור במה לכל הדעות".
אתמול, טען טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, כי פייסבוק תמיד היתה נגדו בכל נושא. "פייסבוק תמיד היתה 'אנטי טראמפ'. רשתות הטלוויזיה היו נגד טראמפ, לכן פייק ניוז. הניו יורק טיימס והוושינגטון פוסט היו נגדי. קנוניה? אבל העם היה בעד טראמפ. אף נשיא לא השיג את מה שאנחנו השגנו בתשעת החודשים הראשונים".

צוקרברג ענה לטענות טראמפ וטען שהנשיא אומר שאנחנו נגדו ואילו הליברלים אומרים שעזרנו לטראמפ. שני הצדדים לא מרוצים על תוכן של דעות שהם לא אוהבים. כך נראית פלטפורמה שמתייחסת לכל הדעות".
צוקרברג הוסיף כי היה לאנשים במה להשמיע את כולם בבחירות הרבה יותר מבעבר. "היו מיליארדים של דיאלוגים על נושאים שלא היו מתרחשים ללא הרשת. כל נשא עלה לדיון, ולא רק מה שהתקשורת החליטה לסקר", טען.

הלילה פורסם כי פייסבוק, גוגל וטוויטר נתבקשו על ידי ועדת המודיעין של הסנאט להעיד בנוגע להתערבות הרוסית בבחירות 2016. בכיר בסנאט מסר כי נציגי ענקיות הטכנולוגיה יעידו בעדות פומבית בפני הוועדה. כזכור, פייסבוק הודיעה כי רוסיה רכשה מודעות ברשת החברתית ועשתה בהן שימוש להעברת מסרים פוליטיים במהלך מערכת הבחירות לנשיאות בארה"ב בשנה שעברה.