אחרי סלקום TV, טריפל סי ופרטנר, גוף חדש נכנס לתחום שידורי הטלוויזיה על גבי האינטרנט. חברת yes השיקה הבוקר (שני) את הטלוויזיה האינטרנטית החדשה, שקיבלה את השם STINGTV. הבשורה הגדולה של השירות היא האפשרות של הלקוח להרכיב את חבילת הצפייה שלו בעצמו, ולשלם רק על מה שהוא צופה. yes החליטה שרבים מערותיה יעברו גם לשירות החדש, וכך יוכלו הלקוחות ליהנות מחבית הסדרות, הסרטים, הילדים, הספורט והמדע. בשורה נוספ]ת היא ששירות ה-VOD של חברה יינתן בחינם.



39 שקלים לסרטים וסדרות, 29 לנשיונל ג'יאוגרפיק


חבילת הסרטים, הכוללת ארבעה ערוצים ו-VOD תעלה 39 שקלים לחודש. בכל רגע נתון היא מונה כאלף סרטים, ובהם גם סרטים ישראלים.



חבילת הסדרות הכוללת ארבעה ערוצים, בהם yes דוקו, וגם VOD תעלה 39 שקלים לחודש. היא כוללת כ-500 עונות וסדרות של רשתות טלוויזיה רבות ועונות חדשות במקביל לשידורן בארה"ב. בנוסף, ישנן סדרות המקור הישראליות, אשר יכללו בין השאר את העונות החדשות שיעלו בקרוב ל"פאודה", "תאג"ד" ו"האחיות המוצלחות שלי".



חבילת הילדים תעלה 39 שקלים לחודש והיא כוללת עשרה ערוצי ילדים מהמובילים בארץ וקטלוג VOD רחב ואיכותי, גם לילדי הגן וגם לילדי בית הספר, הכולל תכנים מבית: ניקלודיאון, הופ, yes kidZ ,yes WIZ ועוד. עולם הילדים כולל את הסדרות האהובות, החל מ"בוב ספוג", "מיכל הקטנה", "כדברא", "החממה" ועוד, זאת לצד חבילת הערוצים הישראליים. חבילת המדע כוללת ערוצים מובילים, בהם: ערוצי נשיונל ג'אוגרפיק, דיסקברי וחבילת הערוצים הישראליים. היא תעלה 29 שקלים.



חבילת הספורט תעלה 67 שקלים והיא כוללת את ארבעת ערוצי צ'רלטון (ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 וספורט 4) ובהמשך יתווספו לשירות גם ערוץ ONE וערוצי ספורט נוספים, לצד חבילת הערוצים הישראלים.  בנוסף, yes מציעה חבילת משפחה בעלות 99 שקלים לחודש הכוללת את חבילת הסרטים, הסדרות, הילדים והערוצים הישראליים.



החבילות של STINGTV. צילום: באדיבות STINGTV, רפי דלויה
החבילות של STINGTV. צילום: באדיבות STINGTV, רפי דלויה



בלי שירות לקוחות, עם ממשק פשוט


מ-yes נמסר כי החבילה החדשה מבוססת על מערכת android tv והצפייה אפשרית באמצעות סמארטפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה וסטרימר אנדרואיד מכל הסוגים. "מדובר במודל שכל כולו דיגיטלי, כאשר כל הפעולות בו מבוססות על ממשק פשוט - אין מוקד שימור לקוחות וכל תהליך השירות הינו עצמאי לחלוטין. החל מתהליך ההתחברות, קבלת מענה ותמיכה באתר וחופש מלא להוסיף, להסיר או לשנות חבילות בכל עת. 
לשירות ניתן להתחבר ישירות באמצעות אפליקציה/ סטרימר קיים או לחילופין רכישת סטרימר K4 AndroidTV של STINGTV שישלח חינם לבית הלקוח. במידה והלקוח בחר לרכוש את הסטרימר K4 של STINGTV הוא יהיה זכאי לקבל זיכוי כספי מלא כל עוד הוא נהנה משירותי החברה, בסך 20 שקלים לכל חודש, למשך 24 חודשים.
החל מהיום, יוכלו הלקוחות שנרשמו במסגרת ההרשמה המוקדמת להתחבר בתוך דקות לשירות וליהנות מחוויית הצפייה של STINGTV באמצעות מספר פעולות פשוטות, ההרשמה באתר: www.stingtv.co.il. לקוח שהזמין סטרימר של STINGTV יקבלו תוך 24 שעות בשליחות ללא תשלום להתקנה עצמית פשוטה. במסגרת ההשקה ייהנו כל לקוחות STINGTV מחודש התנסות חינם כולל שימוש חופשי בסטרימר STINGTV במהלך תקופה זו.