הציפייה הארוכה בהיסטוריה השתלמה, ROCKSTAR (רוקסטאר) שחררה את RED DEAD REDEMPTION 2, המשחק הכי מדובר של השנה עוד לפני שהגיע למדפים (הפיזיים והווירטואליים) והוא מספק את הסחורה בכל פרמטר שהוא הבטיח: ויזואלית (מהמם) משחקיות (כיפית בטירוף) עלילה (מרתקת) וחופש לעשות כל מה שעולם ברוחכם.

הסיפור של RED DEAD REDEMPTION 2 מתחרש במערב הפרוע, בשנת 1899, 12 שנים לפני האירועים שחווינו במשחק הראשון בסדרה שיצא לפני שמונה שנים. אנחנו נכנסים לנעליו של ארתור, פורע חוק וחלק מכנופייתו של דאץ' (אותו אנו מכירים מהמשחק הראשון) ומוצאים את עצמנו בשלב הפתיחה בבריחה מהעיירה בלאקווטר ורשויות החוק אל השממה המושלגת.
החלק הראשון של העלילה מתרחש במקומות מוגדרים והמפה הפתוחה הענקית, אחת הגדולות והמרשימות שנתקלתי בהם, לא תיפתח עבורכם בשעות הראשונות של המשחק. מדובר בברכה, ראשית זה רק יגרום לכם להעריך יותר את כמות האירועים, האנשים והמקומות שביכולתכם לפגוש ולבקר שהעולם נפתח. שנית, זה ייתן לכם מספיק להכיר את שלל האפשרויות שלפניכם: המשימות הצדדיות, הדמויות השונות וכמובן ילמד אתכם את האלמנטים הבסיסיים והמורכבים בשליטה בדמות שלכם במשחק.   

די מהר אתם מגלים את החופש שהיוצרים השאירו בידיכםי: להשאיר את אויביכם בחיים או להכות בהם בעוצמה, להיכנס לקרב עם אקדחים שלופים או לשלוח את חבריך לטפל בזוהמה עבורכם, אתם יכולים לקדם את העלילה ואת הדמות בצורה שמתאימה לכם.
החופש הזה רק מתעצם שהמפה נפתחת ואתם מגלים כמה יש לראות ולעשות: פסגות מושלגים, אגמים רחבים וצלולים, מערות מסתוריות, יערות סבוכים, ביצות מלאות תנינים, ערים מודרניות עם רכבות ובניינים (יחסית לתקופה) וכפרים נטושים ועוד הרבה אתרים מרהיבים. 
ויזואלית המשחק לא פחות ממדהים, התאורה מצוינת והמעצבים שמו לב לכל פרט קטן, מהחלונות ועד הארונות מטבח. השלג שנופל בחוץ כל כך אמיתי שזה מקרר את העצמות ולפעמים בא לך לקפוץ למי האגמים המזמינים על המסך. השילוב בין דיוק ואסתטיקה בא לידי ביטוי גם באנימציות היפות של התנעה השופטת של הדמויות מפעולה לפעולה, כולל זו שבה מורידים לחיות מתות את העור כדי להכין בגדים ולשדרג נשקים.
אתם תבצעו הרבה פעולות ב- RED DEAD REDEMPTION 2, תצודו חיות בר ותילחמו בדובים, תדוגו עשרות סוגים של דגים, תשתו אלכוהול, תשחקו פוקר, תדליקו סיגרים ואפילו תצטרכו להרתיח קפה  לפני שתוכלו ליהנות ממנת הקפאין של הבוקר. כל הדברים האלה, כולל הסאונד המעולה, המשחק קול המצוין של השחקנים והדיוק בהבדלים בין צליל קליע שפוגע במתכת ובעץ, גורמים לחוויה להרגיש רעננה ומציאותית יותר מתמיד. 
מדובר במשחק הטוב ביותר שיצא בעידן הנוכחי. העלילה שלו כתובה היטב, לעתים מרגשת ולעתים יותר קרובות משעשת ומצחיקה ובמהלכה תשתפו במבצעי שוד נועזים, מרדפים, קרבות יריות קולנועיים מדהימים, מבצעי הצלה ועוד פעילויות שונות שישאירו אתכם בעולם הזה הרבה אחרי שתסיימו את הסיפור הראשי ושיימאס לכם, אם בכלל, מהמוד הזה תמיד יחכה לכם עולם האונליין העצום של רוקסטאר, שכבר הוכיחה שאף אחד לא עושה את זה כמוה.