אפל הכריזה הערב (שלישי) על מקבוק אייר חדש וכן על אייפד פרו שמגיע בשני גדלים. אירוע ההכרזה החגיגי, המתקיים כחודש וחצי לאחר ההכרזות על האייפונים החדשים, התקיים באקדמיה למוזיקה בברוקלין. "מק היה המחשב הראשון שעוצב בשביל יצירתיות, והפך לכלי חיוני עבור רבים בעולם", אמר מנכ"ל החברה טים קוק, "אנחנו שואבים השראה מאותם האנשים שמראים איך המקבוק הפך לכלי משמעותי עבורם. הם אוהבים את המק ומשתמשים בו כדי ליצור דברים מדהימים בכל יום". 

הוא ציין כי "כאשר סטיב ג'ובס הציג את המקבוק אייר, היה ברור שהדברים ישתנו. התעשייה נראית היום אחרת". המנכ"ל הציג את המחשב החדש: "המקבוק air שומר על העיצוב הקלאסי ומגיע ומספר צבעים. גודל המסך שלו הוא 13.3 אינץ' והוא מצויד בכפתור לפתיחת נעילה באמצעות טביעת אצבע. המכשיר קטן ב-17% מקודמו ואף שוקל פחות".

קוק ציין כי "הרמקולים חזקים יותר ב-25% מאשר הדגם הקודם והוא מצויד במיקרופון חדיש. סוללת המחשב יכולה להחזיק במשך 12 שעות של גילשה או 13 של צפייה בסרטים". המחיר של המכשיר יעמוד על 1,199 דולרים, מה שהופך אותו לדגם הזול ביותר של מקבוק. המכירה תתחיל בשבוע הבא.
לאחר מכן, קוק חזר לבמה והכריז על "העדכון הגדול ביותר למק מיני". המכשיר מגיע במצב אפור חלל והוא מהיר יותר פי חמישה מהדור הקודם. הוא מגיע עם זיכרון פנימי של 64 ג'יגה ומחירו יחל ב-799 דולרים. לאחר מכן, הוכרז הדור הבא של האייפד פרו. "אייפד הוא לא רק הטאבלט הפופולרי ביותר - הוא גם המחשב הפופולרי ביותר", אמר קוק, "היום אנחנו מכריזים על אייפד שאפשר לעשות עליו כל מה שאפשר לעשות על מחשב". 
אפל החליטה להיפרד מכפתור הבית ולצייד את המכשיר ב-מסך LCD בגודל 11 אינץ׳ או 12.9 אינץ׳ שנמתח מקצה לקצה מסוג Liquid Retina, כמו באייפון XR. הוא קטן ודק יותר באופן משמעותי מהדגם הקודם. חידוש מעניין באייפד פרו הוא מנגנון זיהוי הפנים החדש שהתווסף אליו – Face ID. כמו כן, החברה עברה במכשיר לחיבור מסוג USB-Type במקום ה-Lightning .הסוללה שלו אמורה להספיק לכם ליום שלם של שימוש. 
בנוסף, אפל השיקה Apple Pencil חדש שיתחבר למכשיר באמצעות מגנט ומקלדת שתהפוך אותו ללפטופ. שניהם תומכים בטעינה אלחוטית. אייפד פרו 11 אינץ' עם זיכרון של 64 ג'יגה יעלה 800 דולרים וגרסת ה-12.9 עם זיכרון זהה יעלה החל מ-1,000 דולרים. הוא יגיע לחנויות ב-7 בנובמבר.