חברת Fiverr חשפה את הקבוצה הישראלית שתתחרה בליגת המרוצים G1 Series לשנת 2019, והציגה את רכב הפורמולה הישראלי הראשון - G1 (השוקל 390 קילו), שהועלה באמצעות מנוף מיוחד למשרדי החברה ברחוב קפלן בתל אביב.


במסגרת אירוע ההשקה, שנערך במשרדי החברה, הוצגה הקבוצה הישראלית שתתחרה השנה בליגה הייחודית ופורצת הדרך בעולם הספורט המוטורי בשל הטכנולוגיות החדשניות המוטמעות בה ובשל העובדה שלראשונה יתקיים שילוב של מרוצים אמיתיים ומרוצים וירטואליים, כך שהאלוף לשנת 2019 יצטרך לנצח בשני העולמות האלו שעד עתה התקיימו במקביל, ומתחברים בסדרה זו לראשונה.


Fiverr היא נותנת החסות הראשית של ליגת ה- G1 Series ובמסגרת זו היא מספקת לנהגים את שירותי הקהילה שלה בדגש על הנראות השיווקית שלהם במטרה לתרום להתפתחות הקריירה שלהם.


באירוע נכח מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד Fiverr, שסיפר על המפגש הראשוני עם שני היזמים – תמיר פלצ'ינסקי וגיל זכאי (שותפים מייסדים של חברת Griiip). ועל כך שהצליחו להדביק אותו בהתלהבותם.


באירוע הודיעה Griiip, חברת הסטארט-אפ שעומדת מאחורי ייצור ה-G1 והקמת הליגה, על כך שהיא תספק לנהגים ישראלים צעירים את הצעד הראשון בדרך לקריירת מרוצים מצליחה, ותעזור לאתר את הכוכב הגדול הבא בספורט המוטורי הישראלי ואף הודיעה כי בכוונתה לפתוח ליגת מרוצים דומה שמיקומה יהיה רק בישראל, בחצי השני של שנת 2019.