ה־Xiaomi Redmi Note 9 Pro, שאותו השיקה בישראל קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, הוא מכשיר עוצמתי, המותאם למשחקים ומדיה ועם מצלמה טובה מאוד, אשר נותן תמורה מלאה למחיר.

ה־Redmi Note 9 Pro מבית שיאומי כולל מסך DotDisplay חדשני בגודל 6.67 אינץ' וברזולוציית Full HD Plus, נפלא לצפייה בסרטים וסרטונים, והוא מתאים את הצבעים והבהירות לפי הסביבה. עם זאת, חשוב להדגיש כי הגודל של המכשיר הוא כן עניין של העדפה אישית (הוא גדול).

מבחינה ויזואלית, מדובר במכשיר מרשים, הכולל שתי יריעות זכוכית מחוסמת מסוג Gorilla Glass 5 ומסגרת בעלת מראה יוקרתית. אחד הדברים שהכי אהבתי בטלפון החכם זה שהחיישן לזיהוי טביעת האצבע מוטמן בכפתור נעילת המסך בצד ימין, מה שמקל מאוד על הפתיחה והאבטחה. מנגד, פתיחת הנעילה באמצעות זיהוי פנים עבד פחות חלק, אבל מאחר שרוב הזמן אני פותח את המסך בלחיצה, זה די התייתר.

בנוסף, המכשיר מצויד במערך צילום ראשי התומך בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) וכולל ארבע מצלמות: חיישן 64 מגה פיקסל ראשי, מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר־רחבה, חיישן עומק ברזולוציית 2 מגה פיקסל ומצלמת מאקרו ברזולוציה של 5 מגה. מערך הצילום המרובע תומך בצילום וידיאו ברזולוציית 4K UHD.

מצלמת ה־64 מגה פיקסל לוכדת תמונות חדות ויפות עם צבעים מאוד טבעיים, וסט המצלמות מגיע עם פיצ'רים חדשים שיאפשרו לכם ללכוד מגוון מעניין יותר של תמונות ולשחק עם התוצאות.

מבחינת ביצועים מדובר במפלצת עם מערכת השבבים המתקדמת Snapdragon 720G בייצור חברת קוואלקום, הכוללת שמונה ליבות עיבוד ומאיץ גרפי Adreno 618, עם 6GB RAM ו־128GB זיכרון אחסון פנימי. התצוגה החדה והנקייה של המסך, יחד עם יכולות העיבוד של המכשיר, הופכות אותו לחלום עבור גיימרים, ואכן לא נתקלתי בשום בעיה של ריצוד או קפיצה באיכות בזמן משחקים, גם לא במשחקי רשת המוניים. הסוללה מגיעה בקיבולת 5020mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 30 ואט - בהחלט מספיקה ליום וחצי של עבודה הכולל משחקים וצפייה בתכנים. מבחינת אודיו עוצמת הווליום החיצונית מספקת לשיחות, אבל בשביל איכות טובה לצפייה בתכנים או בזמן משחקים עדיף להצטייד באוזניות.

ה־Redmi Note 9 Pro זמין לרכישה בצבעים לבן, ירוק ואפור, עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון, במחיר מומלץ של 1,299 שקל.