רשת חנויות סמסונג של חברת סאני תקשורת משיקה את סדרת שעוני ה- Galaxy Watch3, המצטרפים לקולקציית השעונים של המותג. שני השעונים החדשים (R840/R850) עם עיצוב מדויק וחדשני ומראה ספורטיבי מרהיב, מגיעים עם מפרט משודרג, הכולל את מערכת ההפעלה העדכנית Tizen OS 5.5 לחוויית משתמש מהירה ונוחה.

השעונים החדשים של סמסונג קלים ודקים יותר ועוצבו לשרת ספורטאים ואת אלו השומרים על אורך חיים בריא. הם עוקבים אחרי פעילות המשתמש לבדיקת מדדי משתמש במגוון פעילויות כושר, ועובדים בסנכרון מלא עם אפליקציית Samsung Health. בדגש על נוחות השעון על פרק היד, בעיצוב מרהיב ודינמי.

כמו כן, לכל שעון אפשרות בחירה בין שני צבעים - ברונזה וכסוף בדגם הקטן, שחור וכסוף בדגם הגדול, כאשר בכל קניה תינתן רצועת עור מהודרת בתוך הערכה. לרגל ההשקה מוצעים השעונים ברשת החנויות עם מתנה בשווי 299 ש"ח בכל קנייה של שעון - שלוש רצועות המותאמות לפעילות המשתמש - ספורט טיולים ואופנה ומגן מסך לשעון.

מחירים:

הדגם R850 עולה 1,899 ש"ח

הדגם 840R עולה - 1,999 ש"ח

Galaxy Watch3 - דגם 840R (צילום: יח''צ)
Galaxy Watch3 - דגם 840R (צילום: יח''צ)

realme C3: המכשיר כולל מסך ברזולוציית 6.5 אינץ', ומערך צילום הכולל מצלמת AI משולשת, ברזולוציית 12 מגה-פיקסל. לצידה ניתן למצוא עדשת מאקרו סופר-קרוב של 4 ס״מ כמו כן, אלגוריתם חדש של עדשת דיוקן. המצלמה הקדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל, והיא כוללת מצב יופי ודיוקני-סלפי, כאשר אלגוריתם AI חכם מאפשר תוכניות יופי מותאמות אישית לדרישותיכם הייחודיות. המכשיר מצויד בסוללה בנפח 5000 mAh, ותומך בטעינה מהירה. 

להשיג ברשת באג ובחנויות הנבחרות
מחיר: 599 ש"ח

 realme C3 (צילום: יח''צ)
realme C3 (צילום: יח''צ)



קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, השיקה בישראל שני מוצרים חדשים - Xiaomi Redmi 9C, סמארטפון מוזל חדש עם יכולות מתקדמות ומחיר אטרקטיבי, ו-Mi Smart Standing Fan 1C - מאוורר חכם. המוצרים זמינים לרכישה ברשת חנויות Mi Store, באתר האינטרנט הרשמי ובאמצעות המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

Xiaomi Redmi 9C: הסמארטפון המוזל החדש מבית שיאומי כולל מסך 6.53 אינץ' ברזולוציית HD Plus עם שוליים דקים, יחס צפייה רחב 20:9 ועמידות בתקן TÜV Rheinland Low Blue Light להפחתת האור הכחול הנפלט מהצג. המכשיר מגיע בעיצוב ייחודי וצבעוני, הזמין בצבעים כחול, שחור וכתום, ומגיע בציפוי נאנו לעמידות בפני התזות מים קלות, והוא מצויד בסוללה בקיבולת של 5,000mAh, עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק 10 וואט באמצעות מטען הזמין באריזה ללא עלות נוספת. 

המכשיר מצויד בזיכרון RAM בנפח שני ג'יגה ובזיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה. בגב ה-Redmi 9C ישנו מערך צילום משולש, הכולל מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מפתח צמצם f/2.2 וזווית צילום של 75.2 מעלות; מצלמת 5 מגה פיקסל ייעודית לצילומי מקרו; ומצלמת 2 מגה פיקסל שתתפקד כחיישן עומק. השלושה תומכים בטכנולוגיית בינה מלאכותית לשיפור תוצאות הצילום. בחזית, ייהנו חובבי צילום הסלפי ממצלמה ברזולוציית 5 מגה פיקסל התומכת גם היא בטכנולוגיית בינה מלאכותית, עם זווית צילום רחבה של 77.8 מעלות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 539 ש"ח

שיאומי Redmi 9C (צילום: יח''צ שיאומי)
שיאומי Redmi 9C (צילום: יח''צ שיאומי)

Xiaomi Mi Standing Fan 1C - המאוורר העומד החכם של שיאומי  מאפשר שליטה הן באמצעות לוח בקרה הנמצא עליו, והן באמצעות אפליקציית Mi Home הזמינה למשתמשי אנדרואיד ו-iOS. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לכבות ולהדליק את המאוור, לשלוט על פעולותיו וכיוונו ועוד. המאוורר כולל 7 להבים, מאפשר התאמה רחבה של הגובה וכן תומך במצב עבודה רגיל עם שלוש מהירויות משתנות ובמצב שינה. 

כמו כן, המאוורר מאפשר הפעלה גם באמצעות העוזרות הקוליות הפופולריות Alexa מבית אמזון ו-Google Assistant בפיתוח חברת גוגל. המאוורר ממשיך את קווי העיצוב האלגנטיים של מגוון מוצרי מותג שיאומי, ומגיע בצבע לבן נקי עם קווים עגולים ואלגנטיים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 269 ש"ח

צמד המוצרים החדשים יהיו זמינים לרכישה בסניפי רשת שיאומי – Mi Store בדיזינגוף סנטר תל אביב, קניון מול היום אילת וקניון הקריון קריית ביאליק; אתר שיאומי ישראל; באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, קרביץ, מחסני חשמל, אל"מ, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, לאסט פרייס, אולסייל, פטקום. 

שיאומי Mi Standing Fan 1C (צילום: יח''צ שיאומי)
שיאומי Mi Standing Fan 1C (צילום: יח''צ שיאומי)

חברת 1MORE, המתמחה בייצור מוצרי אודיו ברמת פרמיום, השיקה את אוזניות ה-ColorBuds True Wireless. האוזניות עושות שימוש במבנה אקוסטי מאוזן וייחודי המעניק טווח תדרים מלא לקבלת איכות אודיו מעולה, יחד עם עיצוב קל וקומפקטי. האוזניות מיובאות בלעדית על ידי חברת דוגית – היבואן המורשה של 1MORE בישראל.  

ה-ColorBuds קלות, כאשר כל אוזניה שוקלת 4.1 גרם, וניתן לאחסן אותן בכיס. הן מבטיחות צימוד מהיר למכשיר, כאשר ניתן לבצע איתן שיחות באמצעות מיקרופונים כפולים הכוללים טכנולוגיית ביטול רעשים סביבתיים (ENC) כדי לנטרל את רעשי הסביבה ולשמור על איכות שיחה ברורה. כמו כן, הסוללה שלהן מספיקה עד לשש שעות שימוש, והכיסוי מספק עד יום שלם של האזנה או ביצוע שיחות. הן תומכות בטעינה מהירה - כאשר 15 דקות במטען, מספקות שעתיים שימוש. הן גם עמידות לזיעה ומים בתקן IPX5, המאפשר לקיים אימונים אינטנסיביים ועמידות גם בתנאי שטח.  

מחיר: 449 ש"ח

אוזניות ColorBuds True Wireless של 1MORE (צילום: יח''צ)
אוזניות ColorBuds True Wireless של 1MORE (צילום: יח''צ)