בעקבות מגיפת הקורונה עסקים רבים פתחו אתרי אינטרנט לטובת הציבור שנמנע מהגעה לחנויות. אחת מהן היא טל צ'פניק שמחזיקה יחד עם בעלה עמרי את סטודיו זוז.גורו (ZUZ.GURU), שבנתה באמצעות וויקס (Wix) בתוך שלושה ימים אתר שבו היא מציעה למנויים שירות בתשלום.

"הופעתי על במות כרקדנית מאז שאני זוכרת את עצמי, במקביל ב־10 שנים האחרונות עבדתי בהוראה בתחום התנועה כמובן וגם הפילאטיס, עמרי בעלי הוא עצמאי בתחום ההייטק וההון סיכון" מספרת צ'פניק, "הקורונה דחקה אותנו והרגשנו שאנחנו חייבים להסתגל ובמהירות. לשנות לחלוטין את הצורה בה עבדתי".

"השימוש ב־Wix היה הפתרון המתבקש, ההקמה לא הייתה מסובכת מדי" היא מוסיפה, "העקשנות שלנו והידיעה שאתר מקוון יאפשר לנו לשדר ליותר אנשים את השיעורים - שראיתי שמאוד עוזרים לאנשים בתקופה הכה מורכבת הזו - דחפה אותנו קדימה. במוצר של Wix Bookings יכולנו לחבר מערכת שיעורים שיש לה אינטגרציה עם זום, קביעת תורים, ניהול מנויים, מכירת כרטיסיות, מיילים אוטומטיים, אינטגרציה לחשבוניות, אוטומציות של שליחת מיילים, צ'אט, אפליקציה ועוד. ניהול עסק דיגיטלי מורכב מהמון פיסות קטנות של מידע והחיבור של רובן תחת קורת גג אחת היא עוצמתית במיוחד".

לדברי צ'פניק, לפני הקורונה היו לה עשרות מתאמנות נאמנות והמספר גדל. מספר המתאמנים עלה עשרת מונים. "אני נכנסת לשיעור ולא מאמינה כמה בנות יש שם. אם פעם היה לי סטודיו פיסי קטנטן בבית, היום אני יודעת שלעסק בתצורתו הנוכחית אין תקרה, השמיים הם הגבול".