צמיד הכושר AMAZFIT BAND 5, של המותג Amazfit מבית Huami, כולל פיצ'רים רבים המסייעים לניהול הבריאות והכושר של העונד אותו. 

בין היתר, השעון מבצע פעילויות ניטור גופני וניתוח פעילויות שונות, ואף מזכיר לך לקום מהכיסא ולהתמתח אחת לשעה. את התזכורת של השעון אי אפשר לפספס (שימושי מאוד במהלך יום עבודה עמוס). אף שהשעון אינו מוצר רפואי, הוא יכול למדוד את קצב פעימות הלב ולנטר את רמת המתח והלחץ שבה אדם שרוי דרך שינויים בדופק. אין ספק שהמדידה שלו הייתה שימושית במיוחד באימוני כושר בזום וברגעים מלחיצים במיוחד, כמו בחינה.

כמו כן, ה־AMAZFIT BAND 5 כולל 11 מצבי כושר מובנים, והוא יכול להדריך כיצד לבצע תרגילי נשימה והרפיה עמוקים ולעזור להפחית לחץ. ההדרכה של הצמיד טובה, והיא הצליחה לגרום אפילו לסקפטית כמוני, שמעולם לא אהבה תרגילי נשימה והרפיה, להצליח לתרגל. 
אין ספק שהמדידה של כלל המדדים הללו, לצד ניטור מספר שעות השינה (הלא מספיק) שאני ישנה בלילה, מרשימים מאוד.

למעשה, הוא מנטר כל מחזור שינה הנמשך יותר מ־20 דקות, ואף מדרג את מספר השעות שישנת, לצד השעה שבה התעוררת והזמן שבו הלכת לישון - ומשווה בין הרגלי השינה שלך לאלו של יתר המשתמשים. כמו כן, הוא מציין גם מה הייתה איכות השינה - כמה מתוך הזמן שישנת כלל שינה עמוקה, והאם התעוררת במהלך הלילה.

הצמיד מתחבר לאפליקציה בשם Amazfit, התומכת במכשירי IOS ובמכשירי אנדרואיד, והוא כולל פיצ'רים מגוונים ובהם אפילו טיפים לשיפור השינה. הצמיד נוח וכמעט שאינו מורגש על היד, וזאת בשל משקלו הקטן. הוא מצויד בצג מסך 1.1 אינץ', AMOLED, ברזולוציה של 216x294, והוא מחוזק באמצעות זכוכית מחוסמת 2.5D וציפוי מיוחד למניעת טביעות אצבע. בשימוש יומיומי פעיל, הסוללה שלו החזיקה כשבועיים, ואם עושים שימוש בתרחיש חיסכון בחשמל - הוא יכול להחזיק 25 ימים.