כוכב הריאליטי אלירז שדה חשף בשבוע שעבר שבמהלך צילומי "גולסטאר" הוא נקלע לתקרית אלימה עם רז זהבי שפצע אותו וגרם לו קרע בקרסול ברמה 2. שדה המתין לעליית העונה החדשה בשביל לחשוף את הפציעה, ולדרוש מערוצי הספורט השונים המעסיקים את זהבי לפטרו לאלתר לאור האלימות. כעת ממשיך שדה בדרישה לפטרו וחושף כי עולם הכדורגל מפחד מזהבי תקשורתית ושותק. עוד חושף כי הבעיטה לא הייתה הדבר היחיד שספג מזהבי, ושיתף כי זהבי לעג לדת.

"אסכם את המקרה מבחינתי, הבעיטה והפגיעה הקשה שמוכחת במסמך רפואי הייתה בלי קשר למשחק, אלימות פושעת. קומץ אלימים שואל אותי למה התגרתי. א. בחיים אל תצדיקו אלימות כי היא תגיע אליכם הביתה חצופים, ב. אני לא מתגרה בדרך כלל אבל ב'גולסטאר' עושים את זה כל הזמן בקטע חברי, זהבי כל הזמן מתגרה בכולם וממש לא בחברות, ההיפך, ובעונת מרוקו ויוון גם כשהיו מצלמות וגם כשלא תקף אותי מילולית וניסה בכל דרך להוציא אותי משלוותי. השיא היה שהפך את הכיפה שעל ראשי ואת רבני ישראל ללעג קבוע במילים שלא אוכל לכתוב כאן מרוב הזעזוע (מקווה שישאירו בעריכות), אני לא צדיק והיה קשה לשתוק אבל התאפקתי והבלגתי ארוכות, ולכן דווקא הוא קיבל התגרות מינימלית ספורטיבית ביום האחרון של העונה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eliraz Sade‎‏ (@‏‎elirazsade‎‏)‎‏


"שתקתי עד עליית העונה כדי שהאלימות של רז זהבי תקבל את הבמה סוף סוף, כי הוא תמיד מצליח להשתמש בקשריו כדי להסתיר את האלימות שלו, גם היום, קומץ שואלים אותי למה לדרוש פיטורים? רז זהבי כל יום בעבודה שלו דורש פיטורי מאמנים, שחקנים ובעלי קבוצות כדורגל אז נאה דורש נאה מקיים, ובטח כשמדובר באלימות (קיבלתי המון תמיכה מעולם הכדורגל שפשוט מפחדים ממנו תקשורתית ושותקים).

ולסיום השגתי את הצילום בשטח ביום שזה קרה, צילמו מוניטור ואין קשר להפקה שברור שנהנית מהיח"צ אבל עם כל הכבוד לרייטינג, יש דברים יותר חשובים ואלימות חייבים לעצור בכל הכח כדי שהאלימים יתביישו, לא מדובר במקרה בודד ולא מדובר במקרה שקרה בטעות ואפילו לא הייתה התנצלות, וכל הצדיקים שמערבים את השם יתברך, ביהדות לא מפנים את הלחי השנייה וחייבים לגנות אלימות ולהרחיק, ובוודאי שאדם פוגע בכבוד השם. הוט והפקת 'גולסטאר' לא ישתפו אותו בצילומי העונות הבאות, ערוץ הספורט טועה שמאפשר לו להמשיך ללא ענישה מינימלית".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eliraz Sade‎‏ (@‏‎elirazsade‎‏)‎‏