פחות מחודש לפני שחג הפסח מגיע, הנבחרת של "BUYME" - מאיה ורטהיימר, שלום מיכאלשווילי, קים אור אזולאי, בר זומר, לירן כוהנר, ליאל אלי, אורי לייזרוביץ ומתן פרץ נפגשו לצילום קמפיין פסח חדש. הקמפיין הצטלם השבוע בבית בסביון יחד עם כל חברי הנבחרת ורגע אחרי שעבדה על בעלה כשהתחפשה לשקית זבל, בר זומר ענתה על השאלות הבוערות ל-TMI.

"כיף גדול להצטרף לנבחרת. אנשים מדהימים אחד אחד, אחד הסטים המצחיקים שהיו לי אי פעם", סיפרה זומר. כשנשאלה איך עברה עליה התקופה האחרונה, ענתה: "אני חושבת שבדומה לרבים, לא פשוטה, תקופה מאתגרת, עצובה, מלחיצה, קשה. רגשות מעורבים כי מצד אחד יש רצון להמשיך בחיים, מצד שני לא באמת אפשר להמשיך כרגיל. עד שהחטופים לא יחזרו הבייתה, אי אפשר להתנהל כרגיל".

בר זומר על הקושי באימהות לצד המלחמה (צילום :יח"צ)

איך זה לעבור את התקופה הזאת כאמא?
"ילדתי שלושה חודשים לפני שפרצה המלחמה. בכללי, להיות אמא זה מורכב וביחד עם המצב הנוכחי זה עוד יותר מורכב. תינוק זה היצור הכי טהור ותמים ונטול טיפה של רוע ואז את אומרת לאיזה עולם הוא נולד? לאיזה עולם הוא גדל? ימים קשים כאמא וכאזרחית המדינה".

זה גורם לך לחשוב מה הלאה מבחינת המשפחה?
"לא. אני כמובן ארצה להרחיב את התא המשפחתי שלנו. אני אעשה הכל כדי לגונן על מילה ועל הילדים העתידיים, בעזרת השם. זה מחשבות פנימיות אבל לא יעצור אותי מלהקים את המשפחה שלי".

מה התפקיד שלך על הסט?
"כמו בחיים האמיתיים, האישה שלא יודעת לבשל. עד שהיא מבשלת, האוכל מגיע שרוף אבל רק לי מותר להגיד שהוא שרוף. אין לי שום קשר למטבח, וגם כשאני עושה משהו הוא יוצא גרוע, ויש לי בעל מקסים שמתעד את זה לרשתות החברתיות אז אין אחד שלא יודע את זה. שכחתי עוף שלושה ימים בתנור".

אפרופו אביב, ראינו את ההטרלה עם השקית זבל, אנחנו יכולים לצפות לעוד כאלה?
"איזו שאלה. התכסיס הזה הוא אחד מיני רבים. כל תקופה מסוימת אני עושה לו משהו אחר. זה כיף, זה מצחיק". 

הנבחרת של BUYME (צילום: באדיבות buyme)
הנבחרת של BUYME (צילום: באדיבות buyme)