לנוכח הטענות ממקורות זרים כי בנימין נתניהו לא ממש ״מתאבד״ על החזרת החטופים, ליאורה נזכרה איך בינואר 2020 פעל ראש הממשלה נמרצות כדי לשחרר את נעמה יששכר, שנכלאה ברוסיה לאחר שנמצאו סמים במזוודתה ונידונה לשבע וחצי שנות מאסר. נתניהו נפגש פעמיים עם נשיא רוסיה (ליגה אחרת) ולדימיר פוטין ואף הטיס במטוסו חזרה לארץ את יששכר. אגב, לאחר השחרור פרסמה יששכר פוסט תודה לאלו שפעלו לשחרורה ו"שכחה" את שמו של נתניהו. מנהל לשכת ראש הממשלה דאז נזף בה על כך (מזכיר לכם משהו?), והפוסט תוקן. הנושא גם זכה לכיסוי נרחב בתוכנית "ארץ נהדרת". ליאורה פרסמה בזמנו כי לאחר הפרשה עברה יששכר להתגורר בארצות הברית.

שלום ליפה יששכר, האמא. יש לך אולי עצות להורי החטופים איך לשכנע את נתניהו לפעול יותר באינטנסיביות למען שחרורם?
"הייתי בכיכר החטופים. דיברתי עם חלק מהם. אין לי באמת עצה עבורם. זה מצב שונה ומתסכל מאוד. מצטערת, לא יכולה לעזור לך יותר".

יפה יששכר עונה לכתבים. עיסוק אובססיבי (צילום: פלאש 90)
יפה יששכר עונה לכתבים. עיסוק אובססיבי (צילום: פלאש 90)


> מתברר שעינת קליש־רותם, ראש העיר היוצאת של חיפה, לא הייתה פופולרית במיוחד בקרב העובדים בלשכתה. לראיה, אחרי הניצחון של ראש העיר החוזר, יונה יהב, החלה חגיגה ספונטנית במסדרונות של העובדים עם שירה של "מהפכה של שמחה".

קליש־רותם, העיר חיפה צהלה ושמחה?

"אין לי ספק שאלו שהפסידו מתהליך ניקוי האורוות שאותו הובלתי, שמחים. יחד עם זאת פונים אליי עובדים רבים שמאוד מצטערים ושמעריכים את העבודה הרבה שעשיתי בעירייה".

עינת קליש-רותם (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
עינת קליש-רותם (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

> לאחר 21 שנים בסוכנות השחקנים A3 ובסוכנות האומנים אברמס, פתחה סוכנת־העל הישראלית, שרון פז, סוכנות משלה בשם פז טאלנט, שבסיסה בלוס אנג׳לס. עם הלקוחות שהצטרפו אליה נמנים הכוכבים הישראלים אלון אבוטבול, ששון גבאי, אריק לה־ריי הארווי (״הסנדק של הארלם״), קרוליין קליי (״האנטומיה של גריי״) ועוד רבים וטובים.

> שבעה חודשים אחרי שהצטרפה ברעש גדול לסוכנות המשפיענים spot החליטה יוצאת "האח הגדול", לין אלפי, לפרוש כנפיים ולעזוב בהסכמה הדדית.

אלפי, מה קרה?

״הכל נעשה ברוח טובה ובחברות מלאה עם אירן המנכ"לית וכל הצוות. אני מאוד אוהבת את כולם. פחות שידרנו על אותו גל והחלטתי שאני מתקדמת למקום אחר. שיהיה לכולנו בהצלחה״.

לין אלפי בחתונה של שי עופרי ושניר בורגיל (צילום: אור גפן)
לין אלפי בחתונה של שי עופרי ושניר בורגיל (צילום: אור גפן)