- לידיעת מתווכי שכונת היוקרה צהלה בת"א, שהתבקשו לאחרונה למצוא נכס ראוי בעלות צנועה של כ־40 מיליון שקל לבני הזוג מריוס נכט ושני פרידן: השניים שינו כיוון קלות ומחפשים אחוזה במקומות אחרים בארץ. כרגע מתגורר הזוג בדירתו המפוארת של נכט בת"א.

- נועה תשבי ראיינה במסגרת אירוע של "מגזין אל.איי" אורחים מפורסמים וענדה להם סיכת חטופים. ביניהם הייתה גם איידן פלאט, כוכבת רשת שנמצאת בימים אלו במשא ומתן עם הפקת "האח הגדול" על כניסה לבית בעונה החדשה שתעלה בקיץ.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נועה תשבי (צילום: מאיר שביט)
נועה תשבי (צילום: מאיר שביט)

- ואותה תשבי קיבלה בשבוע שעבר אות הוקרה מטעם מועדון השגרירים, שארגן השגריר לשעבר, יצחק אלדן, להוקרתן של שמונה נשים גיבורות מ־7 באוקטובר. בין מקבלות האות: עמית מן ז״ל מבארי, ענבל ליברמן הרבש״צית של ניר עם, פקד עמית גור מפקדת חבל אשכול מג״ב, טלי חדד מאופקים, סא״ל אור בן יהודה מג״ד קרקל, נסרין יוסף תושבת יתד, קנטה ריזאל שגרירת נפאל בישראל ואסאקי מיזושימה אשת שגריר יפן. את האות קיבלה, בשם תשבי, אמה יעל.

אלדן, יוזמה מבורכת.
״היום, בדיוק לפני 13 שנה, אחרי קריירה של 40 שנה כדיפלומט ישראלי, ייסדתי, יחד עם מספר קונסולי כבוד ישראלים, את מועדון השגרירים בישראל. מטרת המועדון, שבו חברים השגרירים הזרים, קונסולי כבוד ואנשי עסקים, היא לחבר את השגרירים הזרים לישראל, להראות להם את ישראל היפה מזוויות שונות ולקרב אותם לחברה הישראלית".

יצחק אלדן ויעל תשבי (צילום: יח''צ)
יצחק אלדן ויעל תשבי (צילום: יח''צ)

- כנראה שלדוגמנית הבינלאומית, אלה איילון, כבר לא מתאים לישון בבית משפחתה במהלך גיחותיה, אז היא סידרה לעצמה שהות ברשת מלונות בראון של ניר ויצמן, שקיבל ממנה גם follow באינסטגרם.

אלה איילון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלה איילון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

- הבהרה חשובה: יש ברשת החברתית טלגרם ערוץ שנקרא "בוקי פלילים". הערוץ הזה גם מספר סיפורים וגם מוכר מריחואנה.

בוקי, נאה דורש?
“זה לא אני. אין לי טלגרם. אין לי מושג מי עומד מאחורי הדבר הזה, ואין לי מושג למה שרבבו לתוך הדבר הזה את שמי. אני לא 'בוקי פלילים', ואני לא משתמש או מוכר מריחואנה. אני לא קשור לזה. אין לי מושג למה הוא בחר דווקא בשמי הפרטי. מדי פעם מתקשרים אליי אנשים שכועסים על סיפורים שפורסמו שם. לא אני. לא יודע אפילו איך משתמשים בטלגרם ובטיקטוק״.

בוקי נאה (צילום: צילום מסך)
בוקי נאה (צילום: צילום מסך)