- ליאורה משערת שעם הקוראים שהתלהבו מכתבתו של חיים לוינסון במוסף "הארץ" על הקשרים הלא כשרים, לכאורה, בין נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, איתן אורנשטיין, לבין יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אפי נוה, נמנתה גם יזמית הנדל"ן הצבעונית, ענבל אור. אורנשטיין היה זה שפירק את חברת אור סיטי נדל"ן ומינה את עו"ד איתן ארז למפרק החברה. מיכל אור־קריאף, אמה של ענבל: "היא התריעה כבר לפני שבע שנים על ההתנהלות של השופט אורנשטיין. לפני שבע שנים הייתי בבית משפט ושאלת אותי שאלות. אמרתי לך 'אחד שומר על השני, שמור לי ואשמור לך'".

איתן אורנשטיין סירב להגיב.

- ערב הוקרה והצדעה נערך באמפי וואהל לכ־1,200 לוחמי גדוד שריון אשר יצאו מלחימה ממושכת בעזה. גם המג"ד אסף אילן, אשר נפצע באורח קשה במהלך קרב ממושך בח'אן יונס, הגיע לאירוע היישר מהשיקום בבית החולים. הלוחמים ובני משפחותיהם נהנו גם מטיפולי פנים, טיפולי עור ואסתטיקה של ד"ר להבית אקרמן, שהגיעה עם הצוות המקצועי שלה כחלק ממיזם שהקימה במהלך הלחימה: "קליניקה על גלגלים".

ד''ר להבית אקרמן בטיפול מפנק לנשות החיילים (צילום: יח''צ)
ד''ר להבית אקרמן בטיפול מפנק לנשות החיילים (צילום: יח''צ)

- חברת הבנייה פרשקובסקי החליטה השנה להקדיש את יום המעשים הטובים למשפחות של חיילי המילואים, ובשיתוף פורום נשות המילואימניקים יזמה עבורן יום כיף מיוחד בסינמה סיטי בראשל״צ. באירוע השתתפו ארנון פרשקובסקי, נשיא החברה, רעייתו עדנה, המעצבת הראשית של החברה ובכירים נוספים.

עדנה פרשקובסקי וארנון פרשקובסקי (צילום: רמי חכם)
עדנה פרשקובסקי וארנון פרשקובסקי (צילום: רמי חכם)