לפני כשבועיים פרסם יוסי מזרחי בחדשות 12 כי רימון רסס הושלך ללובי מגדל יוקרה בצפון ת"א. התברר כי מדובר בניסיון חיסול נוסף של מי שמוגדר כראש משפחת פשע, אלי מוסלי. אחרי שנגבו העדויות, התברר כי הדירה שייכת לאשת העסקים גליה אלבין, שכלל לא ידעה, לטענתה, על האח"ם שמתארח בדירתה. שכנים שפנו לאלבין ביקשו שתקצר את תקופת החוזה, אך היא סירבה ואמרה להם: "יש חוזה לשנה נוספת, אני מכבדת חוזים".

מעצרו של אלי מוסלי (צילום: פלאש 90)
מעצרו של אלי מוסלי (צילום: פלאש 90)

באפריל 2016 פרסמה ליאורה כי אלבין השכירה את הווילה שלה בכפר שמריהו לזוג צבי ודבי מילשטיין וטענה שבני הזוג סירבו לשלם לה. לאחר מאבק משפטי ארוך ומתיש הצליחה אלבין להוציא את הזוג מהווילה ברחוב הזורע ונשמה לרווחה.

גליה, זו לא פעם ראשונה שאת מופתעת מדיירים אצלך. היה גם הדייר בכפר שמריהו.
"אכן לקח חצי שנה לפנות אותו, כי החוק לא מאפשר פינוי מיידי, גם כשהצדק עם בעל הנכס".

ומה עם ההשכרה למוסלי?
"הייתי המומה ומופתעת כשהעיתונאי יוסי מזרחי התקשר לספר לי על רימון רסס שהושלך לבניין שבו נמצאת דירה בבעלותי. לא היה לי מושג שאירחו בה איש שקשור לפשע. אני מבינה שלקשור את שמי לאירוע כזה מביא רייטינג ועניין, אחרת מי היה מתייחס לידיעה כזאת. בקיצור, בא לך להשתמש בשמי לקידום אייטם מכוער. וזה אחר חצי שנה של התנדבות, תרומות ועשייה למען המדינה. כל מה שחשוב לך זה לעשות לי רע".

את הנפגעת בסופו של דבר, אני לא מבינה למה את חושבת שזה נגדך.
״זה רק נגדי. איפה בדיוק לא עמדתי במילה שלי בחוזה. בעצמך כתבת שאני מכבדת חוזים, כי זה מה שאמרתי לשכנים שדרשו שלא אכבד חוזה״.

אז לא נענית לבקשת השכנים לקיצור החוזה של משפחת מוסלי שמתגוררים בדירתך? או שכן?
״יש לי דיירת שעומדת בכל תנאי החוזה. יש לה אופציה שאני מכבדת לשנה נוספת. לא היה לי ואין לי מושג את מי היא מארחת בבית שלה, הדיירת שלי מעולם לא עשתה בעיה, לא לשכנים ולא לי".