כוכבת הפופ סיה תגיע לישראל להופעה, כך היא פרסמה הבוקר (שלישי) בדף הפייסבוק שלה. ההופעה תתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-11 באוגוסט. 10,000 צופים בלבד יוכלו ליהנות מההופעה ומחירי הכרטיסים ינועו בין 299 ל-799 שקלים. אגב, סיה כתבה כי ההופעה תתקיים בפארק הירקון, אולם באתר מכירת הכרטיסים נכתב שהיא תיערך בראשון לציון.



סיה, בת 41, החלה את הקריירה המוזיקלית שלה באוסטרליה, כחלק מהרכב הג'אז פאנק האוסטרלי "Crisp" שהוציא שני אלבומים. לארח מכן עברה לבריטניה ומהלך השנים הוציאה מספר אלבומים שלא זכו להצלחה מסחרית. 



ב-2008, יצא אלבומה, "Some People Have Real Problems", שהגיע למקום ה-26 בבילבורד בארצות הברית. מתוך האלבום, יצא הסינגל "Soon We'll Be Found" שדורג במקום הגבוה ביותר מבין כל שיריה של פרלר.





ב-2010 יצא אלבומה "We Are Born" שהגיע למקום ה-37 בבילבורד בארצות הברית ולמקום השני באוסטרליה. באותה שנה יצא אלבומה של כריסטינה אגילרה, "Bionic" בו השתתפה פרלר בכתיבת מספר שירים. הסינגל "You Lost Me" שפרלר הייתה שותפה בכתיבתו הגיע למקום הראשון בטבלת Hot Dance Club Play בארצות הברית. באותה שנה הקליטה את השיר "my love". שהופיע בסרט "דמדומים 3: ליקוי חמה".

באותה השנה ולצד האלבום החדש, האתר הרשמי של סיה הודיע כי כל ההופעות והקידומים המסחריים שלה בוטלו עד להודעה חדשה, זאת כאמור בהתאם למצבה הבריאות.

ב-17 במרץ 2014, יצא לאור השיר "Chandelier" כסינגל הראשון מאלבומה השישי. השיר זכה להצלחה גדולה, עמד בראש המצעדים ואף זכה באותה השנה בתואר שיר השנה במצעד הבינלאומי השנתי של גלגלצ.

לפני כשנה התראיינה סיה בתכנית של שדרן הרדיו הפופולרי הווארד סטרן והתוודתה כי היא אלכוהוליסטית וכי אובחנה כסובלת מהפרעה דו-קוטבית‏. עוד סיפרה כי ניסתה להתאבד ב-2010. בחשבון הטוויטר שלה נמסר כי היא לקתה במחלת גרייבס. בנוסף סיה נשואה לאריק אנדרס יוצר סרטים דוקומנטריים.