לפני שנה וחצי היינו בעיצומו של מו"מ קואליציוני, בתום הבחירות הרביעיות שהתקיימו לכנסת ישראל. שבתי ואמרתי כי כל דבר שישראל ביתנו אמרה לפני הבחירות היא גם אומרת אחריהן. הבטחנו להחליף את השלטון והעומד בראשו, להקים קואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה ולהבריא את המשק והכלכלה כשתיק האוצר בידינו - וקיימנו. הוכחנו שגם דברים שנשמעים בלתי אפשריים יכולים להפוך לאפשריים בזכות נחישות והתמדה.

בממשלה האחרונה קבענו סדר עדיפויות חדש, לא במילים אלא במעשים. בתפקידי כשר האוצר העליתי את ההכנסה של חיילי צה"ל ב־50%, של ניצולי השואה ב־60%, של המשפחות העובדות, הגמלאים, משתכרי שכר נמוך, אנשים עם מוגבלות, ושיפרתי את רווחתן של אוכלוסיות רבות נוספות שנוגעות לכל אחד ואחת מאיתנו.

קיבלתי מדינה במשבר כלכלי עמוק, אבטלה בגובה 9.4% וגירעון בגובה 10.1%, ולמרות משבר עולמי, שממשיך להתחולל גם בימים אלו, הבאתי את כלכלת ישראל להיות מהחזקות בעולם. העברתי תקציב דו־שנתי וחוק הסדרים עתיר ברפורמות היסטוריות - והיום במדינת ישראל אין אבטלה, אין גירעון, ואנחנו המדינה הצומחת ביותר במערב.

אבל מעבר למדיניות של כלכלה חופשית שאותה הנהגתי בממשלה האחרונה ושאני מתחייב להמשיך להוביל, חשוב לנו גם להבטיח לאזרחי ישראל מדינה חופשית וליברלית. במערכת הבחירות הנוכחית ישראל ביתנו היא היחידה שמתחייבת להקים קואליציה ציונית וליברלית בלי בנימין נתניהו, ש"ס ויהדות התורה. קואליציה שמחזקת את אלו שמשרתים בצה"ל, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מסים.

בתקופה האחרונה אני שומע יותר ויותר אנשים שמעריכים ורוצים בהמשך העשייה שלנו, ולכן, כדי שנוכל להמשיך, אני קורא לכם לקבל את ההחלטה הנכונה, ההחלטה שנכונה עבורכם, עבור העתיד של הילדים והנכדים שלנו, עבור מדינה ליברלית יותר ומצליחה יותר.