האם הקורונה כאן כדי להסתפח אלינו לתמיד? כנראה שכן, ולכן כדאי לצאת עם מסיכה על האף והפה ולא להתקהל (כנראה שלא, כי כל העולם מתקדם במציאת חיסון למחלה).

האם כמו שמאיים רה”מ, לפי המודיעין הצבאי שבמרכז המידע הלאומי, אנו צפויים למאות רבות של מתים בעוד כחודש ולכאלף חולים חדשים / נדבקים / נשאים / עם או בלי תסמינים, בכל יום? שהרי רה”מ כבר התנבא כך כבר באפריל ורק טעה קצת בתאריך (כנראה שלא, כי המודיעין טוב בעבודתו הצבאית, אבל – כאמירת אחד הרופאים המפרשנים – לא היינו מבקשים חוות דעת מוועדה רפואית על התחמשות הגרעין של איראן. ובכל מקרה חובה לשים מסיכה על האף והפה ולא להתקהל).

האם נתניהו, משטח העקומות ומעקם הפטוֹרים ממס לעצמו, מרוויח אישית ופוליטית מהקורונה? כן, כי במצב הַחְמָרָה יכול רה”מ בעל סמכויות החירום להפעיל שוב את איכון השב”כ ולחדור לתוככי סודותינו, ויכול למנוע התקהלויות (הפגנות!). ואם ינצחו אפידמיולוגינו ומדענינו את הקורונה, רה”מ הוא שיקבל את הקרדיט כמושיע (לא, כי בגלל ספחת הקורונה והמצב הכלכלי הקטסטרופלי לא יוכל לפרק את הממשלה האחדוּחֵירומית וללכת בשמחה לבחירות, לאור הסקרים המפתים. בינתיים רה”מ מתקהל עם משועבדיו וחובש כנראה מסיכה על כל הפנים, כי מי שלא רואה את המציאות, לא נדבק ממנה).

האם נתניהו רוצה ללכת לבחירות לאור התוצאות שמבטיחים לו הסקרים והתקשורת שהפכה משמאלנית־פריבילגית־אשכנזו־קיצונית ל”אובייקטיבית”־צרחנית ועם הִתאדוּת התמיכה בכחולבן? כן, כי אז יזכה לפי הסקרים ותחושות הבטן בגוש של כ־70 מנדטים ויעשה כל מה שהבלפוריה רוצה, כולל חוק התגברות, סילוק היועמ”ש, הפחדת השופטים, שיעבוד המשטרה וסתימת פה לרביב דרוקר, לאמנון אברמוביץ’, לגיא פלג ולכל שאר החולירות שמעזות לערער על גדולתו ועל השופכין שמייצר בנו. וכמובן שיוכל לבצע את הסיפוח, להחיל “ריבונות” ופאק די כולה עלמא (לא. הוא לא רוצה ללכת לבחירות כי עם מאות אלפי מובטלים וחל”תניקים נצחיים והפסקת ההקצבות הקמוצות והבור בתקציב והחולירונה שמתחדשת, גם הסוקרים והיועצים והעמיתסגלים לא בדיוק יודעים לנבא תוצאות אמת, למרות המסיכות ושמירת המרחק).

האם נתניהו יקיים את הסיפוח, 30%, חלקי, או סמלי־הצהרתי, בעוד שמונה ימים? כן, כי הוא משוכנע שזו המורשת שישאיר, בעוד כך וכך דורות, כשיפרוש מהרה”מות לבית הנשיא או לבית הנשוּאה (לא. כי הוא לא עשה זאת בעשור האחרון, למרות שהבטיח והבטיח לקיים. כי כחולבנץ תעזור לו לדחות את הסיפוח, שקשה לו כספחת. כי קושנר והאמריקאים מתנים את החלת תוכנית המאה של טראמפ בהסכמה רחבה, כולל של גנץ ומפלגתו החליפיים, ודורשים גם משא ומתן ומדינה פלסטינית בסופו. כי חלק גדול מהבייס, כולל ראשי המתנחלים, מסרבים לתוכנית המאה במלואה, וכי מה הוא בכלל צריך את הספחת הזאת, סיפוח, שלא מעניין את הציבור הרחב? מה היה רע לו בלעדיו, בעשור האחרון?). 

נתניהו ימשוך את הזמן עם מסיכות ופיזור התקהלויות (הפגנות!) עד שהקורונה תמות, או עד שטראמפ ייבחר שוב, או עד שמשפטו יינעל מחוסר עניין לציבור; זה הציבור שלא מגלה עניין גם במסיכות, למרות תחנוניו ואיומיו של רה”מו.