בעוד שבוע נדע אם ראש הממשלה הזמני, הנאשם בנימין ביבי נתניהו, הצליח שוב לעבוד על יותר ממחצית העם ולזכות בנצח זמני, כראש ממשלה שיחוסן ויטוהר ברוב 61 פלוס ואות “אשם” נצחי על מצחו, לעשות כרצונו בנו ובמדינתנו. 

שבוע לפני, הכל אפשרי לרה"מ זמני, יצירתי ונאשם, המבקש בפאניקה לחמוק ממשפטו. לא אתפלא אם הנתניהו אפילו יפנה בגוואלד אחרון למתלבטים ויבטיח שמי שיצביע ליכוד יזכה בזריקת חיסון לקורונה (נסיוב שפותח, כזכור, בהוראת ובהשראת המושיע הנ”ל). אולי רק שבריר אחוז יאמין לספין, אבל משבריר לסחריר ולשָׁקריר כוחנו עולה. 

ובתקשורת השמאלנית ממשיכים מיטב הפרשנים (כולל הבּוֹטִים הנתניהואים, שהתְּבַּרדֶגוּ היטב בשארית האנליסטים הפוליטיים המקצועיים) להתעלם ממשפטו הקרוב, מתיקיו, ממעשיו וממחדליו של הנאשם – למשל, שקר ה”הַסְדָרָה” שהוא מוביל כבר שנה פלוס על חשבון תושבי וילדי העוטף רק כדי להרחיק את אבו מאזן מהסביבה – ולהתפעל מדמיונו היצירתי של הסוּפֶּראַנְדֶרדוֹג באינסוף הספינים שלו כליאור סושרד מנהיגותי – מהצלת נעמה יששכר מפוטין, הבאת גשמי הברכה מהשם ועד להושעת עמישראל מהקורונה. 

הלומי עוטף עזה נשארים על “הוֹלְד”. פרשנינו הנ”ל (ר’ איילה חסון הדומיננטית והאובססיבית בנושא וחבורתה) מעדיפים גם להתמקד לא במשפט הקרב, אלא בפרשת הרפז־אשכנזי־מנדלבליט, שנחקרה כבר שתי וערב ופטרה את אשכנזי ומנדלבליט כנקיים מאשמה, ובפרשת הממד החמישי, וגנץ, שאינו חשוד, כבר הפך להם לנאשם בפועל כך שתהיה סימטריה פרופורציונלית בין המועמדים. אבל 20 וכמה ימים לפני משפט רה"מ הזמני הנאשם, אף פאנל “מכובד” ו”אחראי” לא טורח לעסוק בפרשיותיו, שהפכו עלינו את עולמנו.

הנתניהוס הצליחו לקבוע את סדר היום הפייקי, לכן נושא המשפט ההיסטורי של בני האור נגד אנשי החושך נדחק לצללים, לכן נדחו החקירות על מניות המיליונים של נתניהו ועל חלקו בתיק 3000 (הצוללות). ושר המשפטים הזמני ובּוּבּוֹנוֹ מ”מ פרקליט המדינה הזמני החליטו בזריזות על חקירה בנושא המימד החמישי, אוטוטו לפני הבחירות. רה”מ הנאשם ומלחכיו מלגלגים על טוהר המידות של כחולבן וראשיה (“המפלגה המושחתת ביותר במדינה”, חורץ לשון המיקימחלוף, המירגב הגברי. “אם גנץ לא ידע מה מתרחש בחברה שלו, הוא מנהל גרוע”, קובע חכם באשי אקוניס, שמנהיגו “לא ידע דבר”, כזכור, בפרשת הצוללות ובמעורבות מקורביו).

וכחולבן, על ארבעת הקוקפיטאים הלא־ממוקדים, עם היושרה, ניקיון הכפיים והשאיפה המאחדת לסלק־את־ביבי־ואז־נראה־מה־הלאה, מתעוררת מאוחר, בעצלתיים ובקיפאון יצירתי, להילחם על חייה ונכנעת לסדר היום שמכתיב רה”מ הזמני הנאשם. 

הלו, בלי סכינים בין השיניים וללא עורמה, מודיעין ותבונה, תתפרקו לכחול, לבן ואפור באופוזיציה, ותוליכו שולל מיליון פלוס מצביעים, כשהנתניהו, רמאי, קומבינטור ונצלן, יְחַסִִִּן עצמו ממשפט דרך חוק צרפתי, לפלנדי או טורקמני, ויתקדם להנציח את הדמוקרטיה האנטי ליברלית כמדינת שחיתות, רמייה, אפרטהייד וטירוף מערכות. קומו והתעשתו, לוחמי כחולבן. אוטוטו אתם מפסידים את הבחירות ואת חלקכם בהיסטוריה. 

ולמצביעים ייאמר: תחשבו. אל תצביעו אוטומטית לנאשם בשלושה תיקים פליליים ששעבד את המדינה למלחמתו בחוקריו ובשופטיו. אל תבחרו שוב בשקרן סדרתי, מושחת, מפריח הבטחות כזב ומלכלך את מתנגדיו. אל תחזירו פרנואיד מלא שנאה, שהסית וקרע את העם. אני אצביע לעבודה־גשר־מרצ. מאמין ביאיר גולן, בעמיר פרץ, בעומר בר־לב, בשמולי, בניצן ובשותפותיהם ושותפיהם – ומצפה סוף סוף לראות את הביבי הנאשם, הקם בהכנעה עם כניסת שופטיו – “בית המשפט!