ועדת השחרורים שאמורה היתה לדון אתמול בקיצור מאסרו של המחבל מוניר חג׳בי שנידון למאסר עולם לאחר שהורשע בסיוע למחבל המתאבד בקו 37 בחיפה במרץ 2003, פיגוע שבו נרצחו 17 בני אדם, נדחתה למועד בלתי ידוע. 
 
השופט שיושב בראש הוועדה ביקש לבדוק האם יש מקום להיעתר לבקשת המשפחות המתנגדות לקיצור שליש מעונשו, לשבת בדיון כצד מתנגד. יוסי צור, שבנו אסף נרצח בפיגוע יחד עם רון קרמן שבתו נרצחה גם היא ומשפחות נוספות, עמדו על כך שיתאפשר להם להיות צד בדיון. בפרקליטות הסבירו כי הדבר אינו מקובל אבל העבירו את הבקשה לפתחו של השופט היושב בראש הוועדה.
 
בתחילת השבוע נחשפה ב"מעריב-השבוע" כוונת המשפחות להיאבק בהחלטה לשחרר שחרור מוקדם ולקצר בשליש את עונשו של המחבל שנדון למאסר עולם שנקצב ל-20 שנים. במרץ הוא אמור לסיים שני שליש מעונשו ולהשתחרר.  
 

לחץ המשפחות וההד התקשורתי הביאו כנראה לדחיית הדיון. "מצדנו שהדיון יידחה לעוד שבע שנים", אמר אתמול צור. "הדיון כולו בטעות יסודו וטעות היה לקצוב את עונשו של המחבל". צור הדגיש כי הוא והמשפחות עומדים בקשר עם הפרקליטות ועם שירות בתי הסוהר ולא ירפו עד שבקשתם לבטל את הדיון, או לחלופין לדחות את בקשתו של המחבל לקצר את עונשו, תיענה בחיוב.