פרטים חדשים בפרשת הרצח בבר נוער: כמעט שבע שנים חלפו מהרצח שזעזע את כל המדינה באוגוסט 2009. הרצח התקיים בבית אגודת הלהט"ב (אגודת ההומואים, הלסביות, הביסקסואלים והטרנסג'נדרס בישראל) בתל אביב ונרצחו בו ניר כץ וליז טרובישי ובנוסף נפצעו אחד עשר אנשים. ארבע שנים אחרי הרצח הוגש כתב אישום נגד חגי פליסיאן, כחשוד ברצח אך האישום בוטל לאחר שהתגלה שהוא ככל הנראה הופלל על ידי עד המדינה זוהר חנקשייב ולמעשה, עד היום הרצח טרם פוענח.



הערב (ראשון) פורסם בחדשות 2 כי בזמן מצעד הגאווה שהתקיים ביום שישי בתל אביב, המשטרה ביקרה בבית משפחת פליסאן - חגי והוריו וכי שוטרים עקבו אחריו. בנוסף, בשירות בתי הסוהר מנעו מחנקשייב לבצע שיחות יוצאות עד שמצעד הגאווה הסתיים, מה שמעיד כי במערכת המודיעין עדיין חושדים שהשניים מעורבים ברצח בבר נוער וזאת על אף שכתב האישום בוטל והמדינה נאלצה לשלם לו מיליוני שקלים פיצוי. במשטרה הסבירו כי השמירה על פליסיאן ועל החשודים הנוספים ברצח מאז היא רק אמצעי שנועד ליתר ביטחון וכי לא מדובר בפתיחת החשדות מאותו אירוע.



חגי פליסיאן בבית המשפט. צילום: פלאש 90
חגי פליסיאן בבית המשפט. צילום: פלאש 90



עו"ד משה יוחאי, פרקליטו של חגי פליסיאן התייחס לכך ואמר: "המשטרה שכחה את העוול הגדול אשר עשתה למשפחת פליסיאן ובמקום להניח להם לנפשם ממשיכה לרדוף אותם רדיפה שערורייתית ולא מובנת אשר לא מוסיפה כבוד למשטרה. הגיע הזמן שהמשטרה תכיר בעובדה שחגי אינו הרוצח ותניח לו לנפשו".