אלימות במשפחה: גבר כבן 30 נדקר היום (שני), ככל הנראה על ידי בת זוגו, ופונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו בשעות הערב לרחוב ברזילי שבחיפה, שם מצאו את הפצוע עם סובל מפציעות מדדמות בגופו. הצוות הרפואי מיהר להעניק טיפול רפואי לפצוע ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבעיר בהכרה מעורפלת, כשמצבו מוגדר קשה. 

חובש בכיר במד"א, שבח רוטנשטרייך, שהוזעק למקום כחלק מהצוות הרפואי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב ברחוב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעות מדממות בגופו". עוד הוסיף רוטנשטרייך: "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

האירוע החמור פרץ, ככל הנראה, על רקע ויכוח סוער שהתעורר בין בני הזוג. על פי החשד, במהלך הריב, נטלה האישה סכין בידה, דקרה את בעלה ופצעה אותו באורח קשה. האישה החשודה במעשים, נעצרה ונלקחה לחקירה.

עורך הדין מג'ד בדר, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשודה, אמר כי "בעקבות האירוע האישה נמצאת בסערת רגשות. היא משתפת פעולה עם החוקרים ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. אנחנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתה".