חשד לרצח בלוד:  סלמאן אזברגה, תושב לוד בשנות ה-50 לחייו, נמצא בשעות הבוקר המוקדמות ללא רוח חיים ועליו סימני ירי בתוך רכבו באזור התעשייה בלוד. מבדיקה ראשונית עולה כי הקורבן הינו בן למשפחה מוכרת מאד בלוד, המצויה בסכסוך עקוב מדם עם משפחה אחרת בעיר. משטרת ישראל עצרה שני חשודים במעשה.

נזכיר, כי לפני שנתיים בדיוק, ב-15 בדצמבר 2018 נורו למוות בני זוג ממשפחה מוכרת בלוד, בעת שהיו ברכבם, בכניסה לאזור התעשייה בעיר, ממש מול משרדי היחידה העילית של המשטרה להב 433. זמן קצר לאחר מכן עוד באותו לילה נורה אדם נוסף ככל הנראה בשל טעות בזיהוי.  

סמוך לשעה 05:30 התקבל במוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א דיווח אודות גבר המוטל בתוך רכבו, ברחוב הלן קלר שבאזור התעשייה בלוד ועליו סימני ירי. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בשנות החמישים ללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותו. 

כוחות משטרה גדולים שהוזנקו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע במקביל לסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשודים שעומדים מאחורי המעשה. 

חוקרי זירה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) של המשטרה החלו באיסוף ממצאים לרבות פורנזיים, ובמקביל סרקו את האזור במטרה לאתר מצלמות אבטחה שייתכן ויוסיפו אור לפרשה. במשטרה בודקים עתה את נסיבות האירוע וההערכה הינה כי מדובר בקורבן נוסף במסגרת הסכסוך העקוב מדם בין משפחות מוכרות בעיר. 

חובש רופאת חרום על אופנוע מד"א, איתן שנור ופרמדיקית מד"א מיכל אלימלך, סיפרו: "ראינו רכב שבתוכו ישב גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא סבל מפציעות קשות, ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

עימותים בלוד

בעקבות הרצח, בשעות הצהריים כוחות משטרה גדולים נכנסו ללוד, ובמהלך כניסת הכוחות החלו עימותים קשים בין שתי החמולות בעיר, במסגרתן הוצת כלי רכב והושלכו אבנים לעבר השוטרים. אחד מהשוטרים נפצע באורח קל במהלך האירוע.

במקביל, ביצעה המשטרה מעצר של שני חשודים במעורבות ברצח של אזברגה, ובהמשך המשטרה עצרה ככל הנראה חשודים נוספים במעורבות באירועים שהתרחשו בעיר. לאחר מרדף שהתנהל בכביש 6, הצליחו השוטרים לעצור רכב באזור כפר סבא ובו חשודים. השוטרים סרקו את הרכב והביאו את החשודים למעצר.