פוסט שהעלה העמוד של רשימת הליכוד-עוצמה יהודית לבחירות בתל אביב אמש, עורר סערה. "השמאל שכח מה זה להיות יהודים", נכתב. 

תחת אש וסיכון חיים: כך מחלצים את החיילים הפצועים מהקרבות ברצועה | תיעוד מיוחד
"הקואליציה הבינ"ל חרגה ממשימותיה": מימדי ההרס מהמתקפה האמריקאית בעיראק נחשפים

עוד הוסיפו בפוסט מעורר המחלוקת כי "הליכוד-עוצמה יהודית בתל אביב-יפו כאן כדי לשמור על המסורת היהודית, על בתי הכנסת, מוסדות הדת בעיר, ועל מרחב ציבורי שאפשר להניח בו תפילין ולהתפלל - בלי שיבזו אותך או ימנעו ממך בכוח. תל אביב שייכת גם לנו. לא ניתן לאף אחד לפגוע במסורת וביהדות שלנו".

מפקד פיקוד דרום, האלוף ירון פינקלמן ברצועת עזה (צילום :דובר צה"ל)

באחת התגובות נכתב: "אני מצביעה לליכוד ואצביע גם בבחירות המוניציפליות לליכוד אבל הפוסט הזה מכוער ומפלג! מי שכתב אותו עושה עוול למפלגה. אין מקום לשיח הזה אחרי השביעי באוקטובר".

אחד אחר הוסיף: "כאילו לא מספיק מה שעברנו ב 7.10 חסר לנו עוד קמפיין שנאה..? שנו כיוון במהרה! לאהבת הארץ, אהבת חינם, טובת תושבי דרום העיר, לא חסר במה לעסוק, נמאס מפלגנות ושנאת חינם...! חבל שזו הדרך גם ברמה העירונית". 

מרשימת מרצ-חוזה חדש-ירוק במרכז למועצת העיר ת״א-יפו נמסר כי  ״החיבור בין הליכוד לעוצמה יהודית מוליד הסתה קיצונית יותר שמכפי שנחשפנו אליה בעבר וזה מחייב אותנו להבין את הסכנה ולקחת לידיים את העתיד של כולנו. אנחנו, שנמצאים במילואים או מתנדבים בעורף, לא ניתן לאף אחד מהקיצוניים האלה להחליט מי הוא יהודי, לא בישראל ולא בתל אביב יפו. אנחנו חייבים לעמוד מול חבורת הקיצוניים המטורללים האלה שמעזים בזמן מלחמה לנסות להכתיב לנו מיהו יהודי ומי לא - בזמן שכולנו מגויסים לשמור על המדינה".

מיטל להבי, סגנית ראש העיר תל אביב יפו וראש רשימת מרצ- חוזה חדש-הירוק במרכז: "את ההרס והארס שמביא החיבור בין מחל הליכוד ועוצמה יהודית כולנו מכירים היטב מהחודשים האחרונים. עכשיו הם באים לכבוש את תל אביב-יפו. אנחנו נשות אנשי המחאה והחמ"לים האזרחיים נסתער על המשימה כדי לבלום אותם ביחד - נשמור על העיר ונחזיר את הממשלה ואת המדינה לידיים אחראיות".

מהליכוד עוצמה יהודית תל אביב נמסר: "לא מפתיע שאותה קבוצת אנשים שמדירה מגזרים שלמים ומנסה לבטל אותם, מפקירה את שכונות הדרום , לא מאפשרת לבטא יהדות במרחב הציבורי, קורעת את העם ופוגעת בצבא ובמאמצים להביס את החמאס  ממשיכה בדרכה הפסולה גם היום. בבחירות הקרובות תושבי שכונות הדרום לוקחים את העתיד בידיים ובוחרים מחל - הליכוד עם עוצמה יהודית, רשימה ימנית יחידה מול כל השמאל. הגיע הזמן לשים סוף אחת ולתמיד להתנשאות הזו של השמאל הקיצוני ולהכניס נציגות ימין אמיתית למועצת העיר".