קרב צעקות חריג בזמן ישיבת סיעת הליכוד: השר דודי אמסלם וחברת הכנסת טלי גוטליב השתתפו היום (שני) בישיבת הסיעה, ובמהלך אחד הדיונים החלו בקרב צעקות חריג אחד על השנייה. 

אמסלם פנה לגוטליב ואמר: "תפסיקי להתפרץ, את לא נותנת לאף אחד לדבר בישיבה", גוטליב השיבה ואמרה: "אל תפנה אלי, מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן". אמסלם מצדו לא נשאר חייב: "אנחנו נעיף אותך לא היה בליכוד חברת כנסת כזו, את כל פעם עושה את זה נמאס כבר". קרב הצעקות הסתיים בכך שגוטליב אמרה: "אתה לא תאיים עלי אני לא מקבלת הוראות ממך מי אתה".

לאחר מכן, המפלגה החלה לעסוק בפועלים הפלסטינים. שר הכלכלה ניר ברקת אמר: "אנחנו לא סדרן העבודה של הפלסטינים. אם נשלם להם כסף זה לא יקנה לנו שקט. זו תפיסה של אנשי הקונספציה שלא למדו כלום מהשבת השחורה", חבר הכנסת משה סעדה השיב: "אם מחר בבוקר החמאס ישתלט על יו״ש - אז נביא עובדים של חמאס?". לאחר מכן, אמר חבר הכנסת אליהו רביבו: "כרגע אין החלטה, אין פלסטינים ואין זרים מחו״ל והכל תקוע. אין פועלים. חייבים לקבל החלטה".

גם שר החקלאות אבי דיכטר התערב, ואמר: "תדעו שיש 80 אלף פועלים פלסטינים ממזרח ירושלים שנכנסים לעבוד בישראל". השר ברקת סיכם את דבריו: "אנחנו לא סדרן העבודה של הפלסטינים. אדוני ראש הממשלה, צריך לקבל החלטה. כרגע אתה מונע ממני להביא פועלים ממדינות שלום כדי שנישאר תלויים בפלסטינים. העסקים לא עומדים במחסור הענק הזה בעובדים כבר ארבעה חודשים".