סערה בוועדת הכספים של הכנסת: במהלך דיון בוועדת הכספים פנה ח"כ אלי דלל ליו"ר הוועדה וביקש ממנו להקציב רבע שעה בלבד לשמיעת קולותיהם של משפחות השכול והחטופים

"נבצע פעולות נקם": ח"כים מהליכוד קיבלו מכתב איומים חסר תקדים
שחרור החטופים או השמדת חמאס? לציבור יש תשובה ברורה מה יותר חשוב

למשמע דבריו של ח"כ דלל פנה אליו בונצל, שהגיע לוועדה יחד עם חבריו מפורום הגבורה, ושאל "רבע שעה? זה מה שאנחנו שווים בעיניך?". בהמשך דבריו אמר בונצל: "תתבייש, אני יישאר עם זה 40 שנה, מה זה רבע שעה לקבוע לנו? אם אתם לא רוצים לשמוע אותנו, אתה יכול ללכת. סליחה שבזבזתי את זמנך אדוני היקר, אתה לא כל כך חשוב. לך להר הרצל ותראה מי חשובים באמת. אתה עובד אצלנו, אתה לא משהו אחר. זה הצער שלנו, ואם זה מבזבז את זמנך, תתפטר מהכנסת ותיתן למשהו אחר. אני מתבייש בך", תקף האב השכול.

מטעם פורום הגבורה נמסר בתגובה: "מידי שבוע אנו עולים לכנסת ישראל על מנת להשמיע את קולם של בניינו שנפלו בעזה כחלק מהמערכה להחזרת הביטחון לעם ישראל כולו. צר לנו שבמקום לשמוע את צוואת הנופלים, שדרשו להמשיך את המלחמה עד הניצחון, ואף היו מוכנים למות למען מטרה זו, יש מי בכנסת ישראל שמבקשים להגביל את דברינו בזמן כזה או אחר. אנחנו כבר שילמנו את המחיר היקר ביותר, והמינימום הוא שחברי הכנסת, השרים ונבחרי הציבור יקשיבו גם לזעקה היוצאת מהלב שלנו".

מלשכתו של ח״כ אלי דלל נמסר: "דלל התייחס לקולות שחשבו שצריך להקציב למשפחות החטופים והמשפחות השכולות זמן מסוים בתחילת הדיונים על מנת לעמוד בזמנים וח״כ דלל אמר ליו״ר: ״צריך לתת להם רבע שעה, חצי שעה, שעה, כמה זמן שהם רק צריכים. לצערנו מדובר במשפחות רבות ולא צריכים לעמוד להם עם זמנים״. 

ח״כ דלל עומד בראש השדולה למשפחות ואחים שכולים ופועל למענם בכל השנה ומשתתף בצער המשפחות שנוספו למשפחות השכול ונושא תפילה להשבת כל החטופים.