יו"ר סניף הליכוד בהרצליה, רפי קדושים, פנה למנכ"ל הליכוד צורי סיסו בדרישה לבצע חקירה פנימית נגד יונתן אוריך ושרוליק איינהורן, יועציו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שתבחן אם השניים עומדים מאחורי קמפיין אנונימי שנוהל נגד קדושים בבחירות המקומיות בהרצליה. לפי פרסום בחדשות 12 אמש, אוריך ואיינהרון שילמו על הפצת סרטונים שליליים אנונימיים בחודשים האחרונים, שביקשו לקשור בין ראש העיר המודח של הרצליה, משה פדלון, לבין קדושים, עבריין לשעבר.

בצל סערת רפי קדושים: המערכת הפוליטית בהרצליה התעוררה לחיים

בשיחה עם בן כספית ואריה אלדד ב־103fm הסביר מדוע החליט להגיש תלונה."התלוננתי קודם כל אצל מנכ"ל הליכוד. במקביל, אנחנו גם מגישים תלונה למשטרת ישראל - תלונה מסודרת ומפורטת על מה, למה וכמה. מבחנתי זה אמור להדליק נורה אדומה לכל מתמודד הליכוד בארץ. אנחנו עובדים ימים כלילות כדי להיבחר", אמר בפתח דבריו.

"אני עובד על הקמפיין הזה 4 שנים. אני רץ, משכנע, עושה, מביא, מתארגן, נלחם ובסוף אני מגלה שמישהו שם למעלה כנראה חושב אחרת, לכאורה, ועורך לצד השני סרטונים ומשקיע בו. בואו לא נשכח שלפעמים עוברים פה לגבול הפלילי. הולכים על חבל דק מאוד. יש פה עניין של ניגוד עניינים, של גילוי נאות. לכן, יש פה דברים שלהערכתי הם על גבול הפלילי ולכן אני מגיש תלונה ואמשיך לפנות לכל הפעילים שלנו בארץ", הוסיף. 

בהמשך, עוד ציין כי "לגבי העבר שלי - עברו 21 שנה. מאז הקמתי משפחה לתפארת מדינת ישראל, עם 10 ילדים ו־8 נכדים. הבן שלי כרגע נלחם בעזה, אני עוסק בשיקום בני נוער עבריינים ומרצה במוסדות סגורים ומסביר למה לא כדאי לא להיות פושעים. לגבי סוגיית היועצים, אני יודע שיריב פירש יכול לקחת כל יועץ שהוא רוצה, גם היועצים של נתניהו, אבל יחד עם זאת לא עושים את זה במחשכים. צריך גילוי נאות - שהכל יהיה גלוי וידוע. לא עושים את זה בדרך כזאת. אצלי הקו ברור מאוד לגבי מה מותר ומה אסור, אצלי דבר כזה לא יכול לקרות לעולם. לשם כך גם רצתי למועצת העיר - כי אנחנו אנשים שקופים".