יושבת ראש דירקטוריון "אנו – מוזיאון העם היהודי" אירינה נבזלין קוגן, שהיא גם רעייתו של של יושב ראש ועדת החוץ והביטחון ממפלגת הליכוד, ח"כ יולי אדלשטיין, התראיינה היום (רביעי) לגל"צ ואמרה בראיון לאסתי פרז: "אני מאוד מודאגת מהממשלה הזו, מאוד. בטוח צריך כאן שינוי".

בעולם מושלם, מי שידיח את אילון לוי צריך להיעצר על סיוע לאויב בעת מלחמה | בן כספית
"עוף לי מהעיניים": אדלשטיין תקף את הדוד השכול שמחה נגדו | צפו

לשאלה האם זה הזמן הנכון לפירוק הממשלה והליכה לבחירות ענתה: "בתור אשתו של אדלשטיין - תפנו אליו. בתור אזרחית, אני מאוד מודאגת מהתפקוד של הממשלה הזו. אם זה הזמן הנכון ללכת לבחירות? אני לא יודעת. בטוח משהו צריך להשתנות".

על השעיית אילון לוי, ענתה יו"ר דירקטוריון "מוזיאון העם היהודי בתפוצות": "החלטה שגויה, הוא עושה עבודה מצוינת. גם אם הוא עשה טעות לא היה צריך לפטר אותו, גם ככה יש לנו בעיות בהסברה", והוסיפה: "הטעות לא הייתה גורלית, זה לא אומר שהוא לא האדם הנכון לייצג אותנו. אנחנו בשעה מאוד קשה - מתנה כזו לאויבים שלנו זו טעות".

אילון לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אילון לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זאת לאחר שכזכור, ראש מערך ההסברה הלאומי מושיק אביב השעה את דובר הממשלה בשפה האנגלית אילון לוי בעקבות ציוץ שפרסם בחשבונו ברשת החברתית X נגד שר החוץ של בריטניה דיוויד קמרון. הציוץ גרר מחאה מצד ממשלת בריטניה, שדרשה להבהיר אם דבריו של לוי משקפים את עמדת ממשלת ישראל.