הסתיים המשבר עם שר הקליטה זאב אלקין. גורמים בכירים בליכוד אומרים כי הלילה (שלישי) נענה נתניהו ללחציו של שר העלייה והקליטה והחליט להפקיד בידיו גם את המשרד לענייני  ירושלים. 



אלקין דרש לקבל לידיו את המשרד הנוסף כפיצוי על כך שהמשרד לעניינים אסטרטגיים, שהופקד תחליה בידיו , הופקד בידיו של גלעד ארדן, שחזר אתמול לשולחן הממשלה.



אלקין הציב אתמול לחצים כבדים על נתניהו ומקורביו אף הזהירו כי הוא עלול לא להצביע עם הממשלה בכמה הצבעות חשובות שהיו אמש במליאה, אולם בסופו של דבר האיום הוסר ואלקין קיבל את התיק המבוקש.
 

נתניהו התקשה למסור את התיק לאלקין משום שלפני הבחירות הבטיח לראש עיריית ירושלים ניר ברקת כי התיק ישאר בידי ראש הממשלה על מנת שברקת יוכל לעבוד מולו ישירות, ולא דרך משרדי ממשלה. אתמול הוזעק ברקת ללשכת של ראש הממשלה ובסופו של דבר נמצאה הנוסחה למסור לאלקין את תיק ירושלים. 
היום גם התברר מה יעלה בגורלו של השר בלי תיק בני בגין, והאם ייאלץ להתפטר. אמש בעקבות מינויו של גלעד ארדן לשר, עלה מספר השרם בממשלה ל-21, בעוד נתניהו התחייב לשותפות הקואליציוניות שמספר השרים יהיה 20. גורמים בליכוד אמרו הבוקר כי אם השותפות הקואליציוניות יעמדו על כך בתוקף לא תהיה לבגין ברירה אלא להתפטר. 
היום לפנות בוקר, לאחר דיון שנמשך שעות ארוכות לתוך הלילה,  אישרה מליאת הכנסת בקריאה ראשונה הצעת חוק שתאפשר לדחות את המועד להגשת תקציבמהמדינה, ולקבוע כי התקציב יוגש בתוך 175 יום, 57 ח"כים תמכו בהצבעה, ו55 ח"כים התנגדו לה.