"עלילת דם", כך מגדיר היום (שלישי) ח"כ אורן חזן (ליכוד) את התחקיר שפורסם אמש בערוץ 2, ושהאשים אותו בין היתר בסרסרות ובשימוש בסמים קשים. "לא היה ולא נברא. הכל בדיות ושקרים ואני מוכן גם להיבדק בפוליגרף", אמר ח"כ חזן בראיון לרן בנימיני ברשת ב'.
 
ח"כ חזן האשים את ערוץ 2 בבדיית ראיות נגדו ובבישול כתבה. "לא היו דברים מעולם, נקודה. העיסוק הזה בי הוא חריצת הדין, הכרעת דין. השתגעתם? אני מוכן להיבדק במכונת אמת אבל אותם אנשים שהתראיינו לערוץ נבדקו?", אמר.

 
 לדבריו היו עוד מערכות תקשורת וערוצים נוספים ששלחו תחקירנים לבולגריה "אך כולם חזרו בידים ריקות כי לא היה כלום. מנסים להשחיר את שמי ושופכים את דמי. לוקחים בחור צעיר שמסמל את הקשיים והמצוקות של הציבור בישראל ואת היכולת של כל בן אדם בישראל להצליח ומעלילים עליו עלילת דם".


"העיסוק בי הוא חריצת דין". חזן. צילום: דוברות 
בתחקיר אתמול צולמה בחורה בשם סוניה שהוצגה כמנהלת מכון ליווי שהעידה על קשריה עם אורן חזן. "לא ראיתי את הבחורה. לא מכיר אותה, נתקלתי בה לראשונה בשידור. בחורה שבקושי מדברת אנגלית. מה זה התמימות הזאת לכם", אמר חזן.
 
 
לדבריו "חובת ההוכחה על ערוץ 2 ועל עמית סגל - לא עלי. אני מודיע לכם. אני לא חובבן ולא טרמפיסט בכנסת. לוקחים סיפור עלום במדינה שאני לא רוצה לומר איך זה נראה מהצד השני. אנשים שואלים אותי איך אני לוקח הכל בקלות, אז אני אומר להם שהכל בדיות ושקרים שנעשו במטרה להוריד אותי מהגלגל".

הוא אמר כי עורכי הדין שלו מכינים תביעה נגד ערוץ 2. "נוציא לאור את כל מסכת השקרים שפורסמו נגדי ובראש וראשונה נגד עמית סגל פרסונלית וחדשות 2. אלך עם התביעה עד הסוף. מנחם בגין אמר שיש שופטים בירושלים. אני מאמין במערכת המשפט. ערוץ 2  ישלמו את המחיר. יתנצלו ואם יצטרכו ישלמו פיצויים על עריכה מגמתית מבושלת".
 
כשנשאל האם ראש הממשלה שוחח אתו בעקבות התחקיר ששודר אמש אמר חזן: "ראש המשלה עסוק בענייני מדינת ישראל. עדיף שכך יהיה ולא יתעסק בזוטות. לא הייתי רוצה שזה יקרה. אין לי מה להסתיר. עשיתי דברים טובים. נלחמתי נגד הגירוש מגוש קטיף, עזרתי לפצועי צה"ל. עזרתי לחיילים ולמשפחות. אני מוביל מאבק לבטחון בתחבורה ציבורית. אני מוביל חקיקה לדו קיום ולימוד ערבית. בואו נתמקד בעיקר ולא בתפל. לא היו דברים מעולם. לא זונות. לא סרסרות. לא סמים קשים ולא קלים. אני רק מקווה שבניגוד למה שקרה עם אבי, שגילו מאוחר שרוני בראון הצביע והוא שילם את המחיר, יגלו מהר את האמת עלי. אני לא מהאליטות הנכונות אבל אני כאן כדי להשאר והציבור  מבין את עלילת הדם שאני עובר".

תנועת אומ"ץ הגישה עתירה לבג"ץ: השעו את אורן חזן 

יו"ר תנועת אומ"ץ אריה אבנרי דרש היום מועדת האתיקה של הכנסת לדון באפשרות השעייתו של ח"כ אורן חזן מתפקידיו בכנסת, בעקבות התחקיר ששודר עליו בערוץ 2. 
 
בפנייה למנהלת הועדה, תמי בר, כתב אבנרי: "בכתבת תחקיר ששודרה בראשית השבוע בערוץ 2 נחשפו כמה עובדות חמורות שקשורות בהתנהלותו בעבר של סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת אורן חזן. אומ"ץ מגישה בזאת תלונה נגד חבר הכנסת חזן ודורשת שהועדה תתכנס בהקדם כדי להחליט בנסיבות אלה יכול חבר הכנסת  חזן לכהן כסגן יו"ר הכנסת. מן הראוי שהועדה תבחן במקביל אפשרת של השעייתו מחברתו בוועדות הכנסת עד שיתבררו העובדות לאשורן".