שר הביטחון וראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, חשף הערב (שישי) בערוץ 2 את המאבקים סביב תקיפה באיראן שהתרחשו בשנת 2010 ואמר כי יובל שטייניץ ושר הביטחון בוגי יעלון חיבלו במודע בתוכנית לתקיפה באיראן. 

בהקלטה שפורסמה בחדשות ערוץ 2 אמר ברק כי תוכניות התקיפה באירן נהגו ואושרו על ידו ועל ידי ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו בין השנים 2009 ו-2010.
ברק סיפר כי כשהוצגה התוכנית בפני פורום השמינייה, שמונת השרים הבכירים, "היו אלו דווקא השרים הניציים ביותר, יעלון ושטייניץ שפשוט נמסו". 

מהרגע שנעשה ברור כי יעלון ושטייניץ לא לגמרי תומכים בתוכנית התקיפה, איבדו נתניהו וברק את הרוב בפורום השמינייה, מה שהכריח אותם לגנוז את היוזמה, נשמע ברק אומר. 
על פי ערוץ 2, אהוד ברק ניסה למנוע את שידור ההקלטות, בטענה כי מדובר בהפרת חוקי הצנזורה הצבאית.  למרות זאת, אישר הצנזור הצבאי את ההקלטות לשידור, הודיע ערוץ 2.
יעלון ושטייניץ סירבו להגיב על טענותיו של ברק. לשכותיהם של שני השרים הגיבו בהצהרה המכריזה כי אין בכוונתם להגיב לידיעות על המתרחש בישיבות ממשלה רגישות ותהו כיצד אשרה אותם הצנזורה לשידור. 
ההקלטות של ברק נעשו זמינות לערוץ 2 בעקבות הוצאתו לאור של הביוגרפיה החדשה של אהוד ברק, "מלחמות חיי: שנכתבה בידי אילן כפיר ודני דור.