אחרי החורף הלא פשוט שעוברות החיות ברחבי העולם, הרבה מאוד מהן מתעוררים משנתם, כשהם רעבים, מסוכנים, ועשויים לגרום לטרגדיות נוראיות ברגע אחד. למרות שרובם לא מזיקים, מחלק מהם כדאי לשמור מרחק.  אבל התעוררות הטבע פירושה גם התעוררות נוספת- של הסרטונים הוויראליים, מה שמסביר את ההצפה שאנו חווים עם סרטוני תנינים, נחשים וחיות נוספות. במילים אחרות, אם אתם מחפשים תעסוקה לסופ"ש, מומלץ לצפות בקלאסיקות ויראליות כמו נחש על המטוס, נמר מציק לתנין, נחש ענקי בלע אדם וכן, את הסרטון הבא.

 
לאחרונה הפך סרטון ויראלי בו נראה לוכד נחשים באתר בנייה בהודו, כשהוא תופס נחש קוברה אימתני במו ידיו, לסיפור אדיר ברשת. כפי שניתן לראות בסרטון, על מנת להוציא את הנחש ממחבואו, לוכד הנחשים חופר באדמה בעזרת מעדר, וחושף את מחילת הנחש המסתתרת באתר הבנייה. מיד לאחר האקט, זחל לו החוצה נחש קוברה עצבני, שנראה כמו מישהו העירו אותו משנת צהריים, וזינק מיד על האורח הלא רצוי. 

לצערו הרב של הנחש הספציפי והעצבני, מולו התייצב אדם מומחה, שלא ממש התרשם מהפוזה של הנחש, ובמקום לברוח מהמקום, הוא פשוט תפס ברוגע בזנבו של הייצור הזועם. לא רק זאת, הוא אף משוויץ בכך בפני המצלמה ומראה אותו בגאווה. הנחש, כמובן, לא ממש היה מרוצה מהסיטואציה המביכה, אשר לא גורמת לו להראות גברי במיוחד, ומנסה לברוח ואף לתת ביס בלוכד הנחשים החצוף.
 
כדי למנוע נשיכה או בריחה של הקוברה העצבני, הגבר המיומן מסיח את דעתו של זה בעזרת מטפחת, כמו קוסם בהצגה לילדים, וכן מטלטל אותו מעט לצדדים. כפי שניתן לראות מהתיעוד, הנחש נראה כמעט מוקסם מהמטפחת ונרגע, אך חוזר שוב להתפתל בידיו של האיש. אך הלוכד, שכבר ראה נחשים מפחידים בימיו, מראה לנחש המסכן מי הבוס וממשיך להקסים אותו עם הטריקים שלו, ובהמשך הוא מוביל את הנחש אל עבר שק שהונח מראש על האדמה. המטרה היא כמובן להכניס אותו אל תוך השק, ובעוד בסרטון לא נראה החלק הזה אפשר רק לנחש שהלוכד ומהפנט הנחשים המיומן הצליח במשימה.