למרות שבישראל זה הפך לנורמה חברתית, במדינות אחרות זה מקובל לחלוטין שלא כל אישה רוצה ילדים. אך לפעמים תקלות קורות ונשים נכנסות להריון לא רצוי ונאלצות לעבור הפלה, כשבכל מדינה יש חוק שקובע עד איזה שבוע להריון מותר לעשות זאת. זה בדיוק מה שניסתה לברר אישה הריונית מג'קסון, מיסיסיפי, אך תוכניותיה השתבשו כשילדה לפתע תינוקת בקליניקה להפלות. בקשתה לעבור הפלה נדחתה, כאמור.



האישה, שזהותה לא הותרה לפרסום, הגיעה לקליניקה לצורך פגישת ייעוץ, כדי לראות אם היא עומדת בקריטריונים של ביצוע הפלה. היא בדיוק הייתה באמצע בדיקת אולטרסאונד כדי לראות באיזה שלב היא בהריון, כשלפתע החלה לחוות צירי לידה. על פי חדשות Jackson Clarion Ledger, רופאים במרפאה יילדו את האישה בהצלחה והשתיים הועברו לאחר מכן לבית חולים בקרבת מקום. מנהל המרפאה, שאנון בוואר, מסר שמצבן של האישה והתינוקת טוב, אך הוא סירב למסור פרטים על גיל היולדת או על שלב ההיריון בו הייתה. נכון לעכשיו, גם לא ידוע אם היא תשמור את התינוקת או תמסור אותה לאימוץ. 


על פי מדיניות הקליניקה, שהיא היחידה במיסיסיפי שמורשת לבצע הפלות, ניתן לסיים הריון רק עד השבוע ה-16. למרות שמדובר במדיניות נוקשה, מושל המדינה פיל ברייאנט חתם על חוק הפלות מחמיר עוד יותר בחודש מרץ האחרון, לפיו אסור לבצע הפלות אחרי השבוע ה-15 להריון. בעקבות זאת, הקליניקה פנתה לבית משפט וקיבלה צו עיכוב זמני להחלת החקיקה, שיפוג בחודש אוגוסט. בשלב זה, לא ידוע האם יהיו ניסיונות נוספים לעכב את החוק או אף למנוע אותו לחלוטין.
 

via GIPHY