כפי שכולם ודאי שמו לב, הקיץ כבר פה, ולצד השמש, הים והימים הארוכים, הוא הביא איתו גם כמה דברים פחות אהובים - הדבורים. הבעיה איתן, שלעומת הזבובים והיתושים שמקיפים אותנו, די בעקיצה אחת קטנה כדי לגרום לאדם הקשוח ביותר לבכות מכאבים. אי לכך, קצת קשה להאשים את שחקני הכדורגל מאקוודור, שתועדו שלא בשעתם היפה כשהם משטחים על המגרש בגלל מתקפת דבורים. 

בסרטון מהאירוע, שהתרחש בעיר פוארטו וייחו, נראים שחקנים מקבוצת פוארטו וייחו וקבוצת מנטה משטחים יחד על המגרש ושמים ידיים מעל הראש, בעוד נחיל דבורים עובר מעל ראשם. הפרשן אותה עת נשמע מסביר לצופים ולקהל מה קרה: "קיבלנו מידע שזה בשל מתקפת דבורים. כדאי שגם אני אתפוס מחסה".

כתוצאה מההתקפה, המשחק הופסק ליותר מחמש דקות בדקה ה-27 במחצית הראשונה, בעוד שתי הקבוצות היו בתיקו של 1:1. המקרה המבהיל כנראה עשה את שלו, כשהמשחק חודש הוא הסתיים שוב בתיקו, הפעם ב-2:2. למרבה המזל איש לא נפגע כתוצאה מהתקיפה. 


אירוע דומה התרחש במקום ב-2016, אז דבורים פרצו למגרש בדקה ה-8. בפעם הזו, הנוכחים היו פחות ברי מזל ודווח ששחקנים, מאמנים ואפילו אנשים בקהל נעקצו. המשחק חודש רק ביום המחרת והסתיים בתוצאה של 0:3 לטובת ריבר אקוודור נגד אוקס.