אנשים רבים מוחים על כך שהסמארטפונים השתלטו לנו על החיים, ומנסים להסביר למה הם מיותרים ואפשר לחיות בלעדיהם. בפועל, זה קצת יותר מורכב מזה, ויש דווקא דרכים רבות להוכיח שהמכשירים הללו מביאים יותר תועלת מנזק. למשל, באמצעותם אפשר לתפוס על חם עובדים שעושים דברים איומים לאוכל שלנו בסתר ולדאוג שלא יעשו זאת שוב לעולם.

זה בדיוק מה שקרה לעובד בדוכן פיצה באיצטדיון בדטרויט, מישיגן, שפוטר ונעצר לאחר שסרטון שלו יורק לתוך פיצה הפך ויראלי. בסרטון שפורסם במהלך סוף השבוע האחרון, ג'יילון קרל בן ה-20, נראה יורק על הבצק, ולאחר מכן ממשיך כרגיל בהכנת הפיצה ושם על הרוק רוטב עגבניות. למרבה הצער, הפיצה הוגשה לאחר מכן ללקוחות תמימים שלא חשדו בדבר.

מי שצילם את הסרטון, אחד הקולגות של קרל, נל מאי, סיפר שבסך הכל ניסה למנוע ממנו להמשיך במעשיו, אך כתוצאה מכך פוטר גם הוא. לדבריו קרל ירק לתוך הפיצה כי "הבוס לא הפסיק לצעוק עליו באותו יום". הוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו על השתלשלות העניינים באותו היום: "שלחו אותי הביתה בהתחלה כי לא לבשתי חולצה של החברה וטענו שהייתי יותר מידי זמן בשירותים".

לאחר מכן, כשסיפר להם מה קרל עשה, הסתבך עוד יותר ואיבד את עבודתו: "לפני שהלכתי הביתה סיפרתי להם על העובד שירק לתוך הפיצות, כי ללקוחות לא מגיע יחס כזה. זה מגעיל. העובדה שהחברה איימה עלי לא פרסם את הסרטון ופיטרה אותי בגלל זה ממש דוחה". דובר של החברה שמפעילה את מזנון הפיצה, מסר כי המזנון נסגר וכל המצרכים נזרקו לאחר שהחברה גילתה על המקרה: "בטיחות המזון היא בראש סדר העדיפויות שלנו ונפעל בכל דרך שתראה לנו ראויה על מנת להגן על לקוחותינו".