עובדה שלא ניתן להתווכח עליה, היא שהיטלר, שעמד מאחורי רצח של מיליוני יהודים, הוא האדם המחריד ביותר שידעה האנושות. יחד עם זאת, במהלך ההיסטוריה הוא הואשם בעוד ועוד דברים, כשכל אחד מהם הזוי יותר מקודמו. לאחרונה למשל, גבר אמריקאי טען שרצח את אמו בגלל שהיה אחוז דיבוק בידי רוחו של הצורר נאצי.



כשהשוטרים הגיעו לביתם של ג'ייסון סטייס ואמו ג'וי בפורט ויין, אינדיאנה, הם מצאו אותו מכוסה בדם ואת אמו במצב אנוש. הדבר הראשון שהוא אמר להם היה "אני אדם רע, תהרגו אותי. צריך להרוג אותי כדי שלא אפגע באף אחד אחר". סטייס נלקח למעצר והואשם בתקיפת אמו בת ה-64, אך לאחר שזו מתה כמה שעות לאחר מכן בבית החולים, הוא הואשם ברצח.



בחקירתו, סטייס בן ה-34 הודה שהכה, חבט, חנק ונשך את אימו, כיוון שהיה "אחוז דיבוק בידי שדים ורוחו של היטלר". מקורבים של סטייס סיפרו לכלי תקשורת מקומי שהוא סבל מסכיזופרניה ונהג לשמוע קולות, והתמודד עם המחלה במשך שנים.

לדבריו אביו, דייויד, סטייס התקשר אליו מיד לאחר התקיפה כי לא ידע מה לעשות, ואמר לו: "פגעתי באימא, פגעתי בה קשה. יש דם בכל מקום. בבקשה תעזור לי". בחקירתו, סטייס טען בפני שהוא חושב הוא צריך ללכת לכלא, אך כשנשאל אם הוא מרגיש רע על מעשיו, ענה רק ש "בערך, סוג של". נכון לעכשיו, החקירה נמצאת בעיצומה.