למרות שהם לא אמורים לעשות זאת, במהלך ההיסטוריה בני מלוכה רבים נישאו לאנשים שלא זורם בעורקיהם דם מלכותי. האחרון שעשה זאת הוא מלך מלזיה, מוחמד החמישי מקלנטאן בן ה-49, שנשא לאישה דוגמנית שצעירה ממנו ב-24 שנים. המהלך הלא שגרתי הזה שיחק בעיקר לטובתה של אוקסנה וויבודינה בת ה-25, שהפכה בין לילה ממלכת יופי למלכה אמיתית.



וויבודינה זכתה בתואר "מיס מוסקבה" ב-2015 ובמקביל עבדה כדוגמנית. בשלב זה לא ידוע איך פגשה את המלך (שידוע גם בשם להיאנג די-פרטואן אגונג), אבל בתחילת השנה היא התאסלמה כדי שתוכל להינשא לו, ושינתה את שמה לריהאנה אוקסנה גורבטנק. 


המלך והמלכה של מלזיה ביום חתונתם. צילום: טוויטר
המלך והמלכה של מלזיה ביום חתונתם. צילום: טוויטר


אין ספק שהיא לוקחת את המעמד החדש ברצינות, שכן בתמונות בכלי התקשורת במלזיה היא מצולמת עם חיג'אב, וכשהיא לובשת בגד מסורתי צנוע. היא נישאה למוחמד החמישי בשבוע שעבר, בטקס מלכותי מפואר בכפר רביחה, במוסקבה. כיאה למסורת, האוכל שהוגש היה כשר ולא כלל אלכוהול. אף על פי כן, נמסר שכל הנוכחים נהנו.

מעט ידוע על המלכה החדשה, פרט לכך שהיא למדה בעבר מנהל עסקים וחלמה להיות מעצבת אופנה. למרבה האבסורד, רק כשהחלה ללמוד הבינה שהחוזק שלה הוא דווקא יופייה. "בבית הספר הייתי הכי גבוהה בכיתה והכי רזה, ודאגתי לגבי זה. רק כשהתחלתי ללמוד באוניברסיטה הבנתי שזו נקודת החוזק שלי", הסבירה בזמנו לאחר הזכייה בתחרות היופי. "הרבה גברים העניקו לי תשומת לב והבנתי שהם מסתכלים עלי יותר מאשר על נשים אחרות". 
 

וויבודינה  בימיה כדוגמנית. צילום מסך
וויבודינה בימיה כדוגמנית. צילום מסך


בראיונות שהעניקה באותה תקופה, וויבודינה גם סיפרה על הערכתה לאביה, מנתח אורטופדי כבן 50 פלוס. "כשהשתתפתי בתחרות, אבא שלי ישב בקהל, הסתכלתי רק עליו והופעתי רק עבורו", הסבירה. "ידעתי שאם אפשל, הוא לא ישפוט אותי. הוא רק יחייך ויגיד: זה בסדר, פשוט תקומי ותמשיכי הלאה. הרגשתי הרבה תמיכה מצידו". 
 
לפני שפגשה את בעלה הנוכחי, נשאלה לא אחת מדוע אין לה חבר. על כך הסבירה: "זה היה מקשה עלי יותר לזכות אם היה לי חבר. כולם יודעים שנפרדים אחרי תחרות יופי". היא הוסיפה ש"אני אצא עם מישהו כשהלב שלי יגיד לי לעשות זאת, בינתיים הוא שקט". לטובתה, נוכל רק לקוות שהוא לא היה שקט כשהכירה את המלך.
 
וויבודינה  בימיה כדוגמנית. צילום מסך
וויבודינה בימיה כדוגמנית. צילום מסך

 
לוקחים את המעמד ברצינות. המלך והמלכה בלבוש מסורתי
לוקחים את המעמד ברצינות. המלך והמלכה בלבוש מסורתי

 
צפו: רגעי הזכייה של אוקסנה וויבודינה בתחרות היופי