כאנשים מבוגרים, הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו בהקשר לסקס הוא בלונים, וזה נראה יותר כאביזר שמתאים לימי הולדת או מסיבות. אבל תאמינו או לא, יש קהילה שלמה של אנשים שחושבים שהגומי המתנפח הזה הוא סקסי, והם כאן כדי להסביר לנו למה.
קהילה הלונרים (looner מהמילה Balloon) הם אנשים שיש להם פטיש מאוד מיוחד, שהמשמעות שלו היא שהם אוהבים לעשות סקס עם בלונים. אחת מהן היא מגי ברלון בת ה-31 מזולינגן, גרמניה, שעלתה לאחרונה לכותרות לאחר שחשפה באומץ את הפטיש המוזר. הדבר שחשוב לה שידעו הוא, שמדובר באנשים רגילים לחלוטין, שפשוט יש להם פטיש שעוד לא שמענו עליו.
 


לדבריה, היא החלה להתנסות בסקס עם בלונים לפני עשר שנים, כשהכירה את בעלה ז'אן. באופן לא מפתיע, השניים מנהלים יחד עסק לבלונים, בדיוק למטרות אלו. עבור מגי, בלונים הם צעצועי מין לכל דבר, באמצעותם היא מענגת את עצמה ומקיימת עליהם יחסי מין עם בעלה. העובדה שהם מגיעים בכל הגדלים, הצורות והעוביים ממש מוסיפה להנאה וגם מאפשרת לא מעט גיוון. 

"יש הרבה אנשים שבלונים מגרים אותם מינית, אבל הדרכים בהן הם מממשים את זה הן מאוד מגוונות. אני חושבת שעבור הלונרים, זה הכל נובע מהצורה, המראה, ההרגשה והגמישות של הבלונים", הסבירה מגי ל"סאן" הבריטי. "הרוב מתגרים מלשחק עם הבלונים - ישיבה עליהם או התחככות בהם, קיום יחסי מין עליהם, לבד או עם פרטנר אחד או יותר. אחרים פשוט אוהבים לצפות באנשים משחקים עם בלונים בצורה סקסית ועושים איתם טיזינג". 




אגב, למקרה שתהיתם, מגי ממש לא פוחדת שהבלונים יתפוצצו תוך כדי האקט, ההפך הוא הנכון. לדבריה, הריגוש העיקרי מגיע דווקא מהידיעה שהבלונים יכולים להתפוצץ בכל רגע, והכיף הוא ביכולת להשתמש בבלונים בעדינות או בעוצמה ולהסתכן בפיצוץ, כמעט כמו שעושים עם פרטנרים במיטה: "אתם חושבים שאתם בשליטה מלאה, אבל זה לא נכון. בלונים יכולים להתפוצץ בכל רגע נתון, גם בלי שהתכוונתם לכך".
מגי החליטה לחשוף את הפטיש המשונה מאחר ומעט אנשים יודעים עליו, ואלו שכן יודעים עליו ומתנסים בו מתביישים בעצמם. "זה מרגיש שפטיש הבלונים תקוע בארון מוזר ומוסתר", הסבירה. "לכולם מגיע לגלות את עצמם, כמו גם את הרצונות שלהם בלי לפחד או להתבייש בכך. כמובן, כל עוד זה חוקי ואף אחד לא נפגע תוך כדי".