אם אתם מתכננים ערב רומנטי עם בני הזוג שלכם, אולי כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם בוחרים לעשות מרתון סקס. זה אולי נראה מדהים בסרטים ובסדרות, אבל מסתבר שבמציאות זה יותר מסובך וגם עלול להיות קטלני. על כך תוכל להעיד אישה מניגריה, שבן זוגה "מת עליה" (תרתי משמע) אחרי שקיימו יחסי מין מספר רב של פעמים בלילה אחד.

בעדות שנתנה למשטרה, האישה סיפרה שבן זוגה, בשנות ה-40 לחייו, התערב איתה על 140 דולרים שיחזיק מעמד יותר זמן ממנה במיטה. הוא הוסיף שהיא תהיה הראשונה מבין השניים שתתעייף ותבקש להפסיק. האישה התעצבנה מאוד נוכח ההתרברבות הזו ונענתה לאתגר, והשניים הזמינו חדר במלון בעיר לאגוס.

אבל מה שאף אחד מהם לא לקח בחשבון הוא, שאחד הצדדים עלול להפסיד בשל נסיבות טרגיות. על פי דיווח של The Guardian Nigeria, אחרי שהשניים קיימו יחסי מין שש פעמים האישה עדיין הרגישה ערנית מתמיד, אך בן זוגה החל להרגיש לא טוב. כשהם החלו בסיבוב השביעי, כשהוא שוכב מעליה, הוא איבד את הכרתו והתמוטט עליה.
 
האישה המבוהלת הזעיקה מיד עזרה, אך בשלב זה כבר היה מאוחר מדי ולא היה ניתן להצילו. היא נחקרה במשטרה על מה שהתרחש בחדר במהלך הלילה, בעוד גופתו של בן זוגה נלקחה לנתיחה שלאחר המוות. נכון לעכשיו, סיבת המוות עוד לא נקבעה רשמית, אך ברוב המקרים בנסיבות כאלו מדובר במוות כתוצאה מהתקף לב או שבץ.

התמוטט ומת אחרי שש סיבובים של סקס. אילוסטרציה: אינאימג
התמוטט ומת אחרי שש סיבובים של סקס. אילוסטרציה: אינאימג


אומנם לא תמיד מרתון סקס הוא מסוכן, אבל לפעמים הוא פשוט יכול ממש לעצבן את השכנים. עם מצב כזה נאלצה להתמודד אישה מבריטניה, שלדבריה נאלצה לשמוע את שכניה עושים סקס כל יום וזה פשוט הוציא אותה מדעתה. "נמאס לי לשמוע את השכנים שלי עושים סקס רועש כל הזמן", כתבה באתר ההורים הבריטי Mumsnet.

לדבריה, החלק הכי גרוע הוא שגם בתה בת העשרה שומעת אותם. למעשה, המצב הפך כל כך בלתי נסבל, עד שהיא נאלצה להעביר אותה לחדר אחר, מה שלא עזר יותר מדי. "ברור שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים בבית שלהם, אבל למה כולם צריכים לשמוע את זה?", תהתה.
 
המצב נמשך כך זמן רב, עד שבוקר אחד היא לא יכלה לסבול זאת יותר והחליטה להגיב: "התקרבתי לקיר וצעקתי עליהם 'אולי תשתקו כבר?'. אחר כך הם השתתקו". היא עדכנה בהמשך את הגולשים באתר, שהשכנים שמרו מאז על שקט, ושהיא "מקווה שהם הרגישו מאוד נבוכים ושהמסר עבר".