אם קורה לכם שמשעמם לכם בעבודה, ודאי תשמחו לדעת שאתם לא לבד וזה משהו שקורה לכולם. למעשה, אפילו אנשים שעובדים בעבודות מלאות באתגרים נופלים לא אחת על רגעים מתים. הבשורות הטובות הן שיש דרכים לפתור את זה, למשל על ידי בקשת עוד מטלות או יצירת מטלות לעצמכם.



אבל אם אתם מייצרים לעצמכם עבודה, חשוב לוודא שמה שאתם עושים הוא חוקי, או שלכל הפחות לא יתפסו אתכם כשאתם עושים אותו. לאחרונה כבאי צעיר מפנסילבניה למד זאת בדרך הקשה, כשהחליט להבעיר בתים על מנת להפיג את השעמום. הכבאי, ריאן לאובהם בן ה-19, עבד עד לחודש האחרון בהתנדבות במרכז כבאות בשכונה ליד פיטסבורג.



יום אחד, מסיבות שעדיין נמצאות בבירור, הוא החליט שאם אין שריפות זה יהיה לגיטימי לחלוטין ליצור כאלו בעצמו. בתיעוד שנמצא במצלמות אבטחה, הוא נראה מבעיר בית מגורים באזור תחנת הכבאות בה עבד, ואז נמלט מהמקום ונכנס לתחנה. הוא הספיק לעשות זאת פעמיים באותו אזור, עד שזוהה באמצעות התיעוד ונעצר.


 
ABC7 :ריאן לאובהם. צילום  מסך
ABC7 :ריאן לאובהם. צילום מסך


מעבר לכך שהוא כבאי שגרם לשריפה מיוזמתו, מה שקומם עוד יותר את האחראים עליו הייתה ההצהרה שנתן למשטרה. במהלך החקירה שלו, לאובהם הודה במעשיו וטען שעשה את מה שעשה כי היה לו משעמם. מאז, כבר הספיק להשתתף בדיון ראשוני נגדו בבית המשפט, וצפוי בקרוב לעמוד לדין בגין הצתה.

בעקבות השתלשלות האירועים, עורך דינו, קייסי ווייט, טען שיש לבדוק אם ההצהרה הזו הוצאה מהצעיר בדרך חוקית. לדבריו יש חשיבות אדירה לכך שכן "המקרה הזה מסתכם בהצהרה שלו במשטרה". ווייט הוסיף שלאובהם הושעה מתפקידו לזמן בלתי מוגבל, וחושש מאוד ממשפטו הקרוב: "הוא פוחד ולחוץ. הוא בחור צעיר עם עתיד מזהיר לפניו". 
 
בינתיים, הקולגות והאחראים עליו בתחנה עדיין מתקשים להבין איך מישהו משלהם התנהג בצורה כזו. "אני המום ולא מצליח להבין איך אפשר להיות משועמם מספיק כדי לרצות להצית בית של מישהו", אמר מפקד מרכז הכבאות של לאובהם, אד פלטש לחדשות ABC7. "ריאן הוא בחור טוב. אני מכיר את המשפחה שלו. אנחנו לא מבינים מה השתבש".