יש אימרה לפיה אנחנו חיים בעידן של טלפונים חכמים ואנשים טיפשים, ואם לשפוט לפי מהמקרה הבא, כנראה שזה נכון לפחות בחלק מהזמן. אחרת, קצת קשה להסביר למה שאישה בת 25 תשרוף את בעלה רק בגלל שהוא לא נתן לה את הסיסמה לסמארטפון שלו.

האירוע הביזארי הזה התרחש לאחרונה באי האינדונזי לומבוק, שהוא חלק מקבוצת איי סונדה האינדונזים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה המוסלמית, דדי פורנמה בן ה-26 בדיוק תיקן את הרעפים של גג ביתם, כשאשתו, אילהם קחיאני, ביקשה ממנו את הסיסמה. כשזה סירב, בין השניים התפתחה מריבה קשה במהלכה פורנמה ירד מהגג והכה את קחיאני.
 

דדי פורנמה. צילום מסך
דדי פורנמה. צילום מסך



בתגובה לכך, קחיאני שפכה עליו בנזין והעלתה אותו באש באמצעות מצית. עד ראיה סיפר לכלי תקשורת מקומי שהוא רץ לביתם של השניים כשהבחין בלהבות ועזר לכבות אותן. למרום הוזעק אמבולנס, ופונרמה פונה לבית החולים במצב קשה, כשהוא סובל מכוויות בכל גופו. 

הרופאים עמלו קשות כדי להצילו, אך למרבה הצער הוא מת לבסוף מפצעיו יומיים לאחר שהגיע לבית החולים. לאחר מותו, תמונות שלו מבית החולים הפכו ויראליות, בו הוא נראה שוכב על מזרן כשעורו שרוף ומתקלף. לפי המשטרה המקומית, קחיאני מוחזקת בימים אלו במעצר אך טרם הוגש נגדה כתב אישום. החקירה נמצאת בעיצומה


דדי פורנמה. צילום מסך
דדי פורנמה. צילום מסך