אם אתם אוהבים חריף יש לנו בשורות טובות בשבילכם - החיים שלכם כנראה הרבה יותר מסעירים מאלו של רוב האנשים סביבכם. זה לפחות מה שנמצא בסקר חדש שנערך בארה"ב, שבדק את הקשר בין העדפת מידת חריפות לבין אורח חיים. בסקר, שנערך בידי חברת OnePull, נשאלו 2,000 גברים ונשים איזו רמת חריפות הם אוהבים (בכלל לא, מעט, בינוני, חריף מאוד), וכן שאלות על חייהם (כמה פעמים הם עושים סקס, מה דעתם על ספורט אתגרים וכו').

הנתון שבלט יותר מכל הוא, שככל שמידת ההעדפה לחריף עלתה, כך גם כמות הסקס שאנשים עשו. במילים אחרות, אנשים שאהבו אוכל חריף מאוד עשו הכי הרבה סקס - כמעט פי שניים מאלו שלא אהבו חריף כלל (5.3 פעמים בחודש בממוצע לעומת 3.2 פעמים בחודש). מעבר לכך, אנשים שאהבו את רמת החריפות הגבוהה ביותר גם היו בעלי סיכוי גבוה יותר (ב-45%) לטייל למקומות רחוקים ולהשתתף בספורט אתגרי (כמו צניחה חופשית, קפיצת בנג'י או צלילה).



בכלל, נראה שהחיים של אוהבי האוכל החריף ביותר גם היו הכי מהנים ביחס לשאר המשתתפים. הם הביעו שביעות רצון רבה יותר מעבודתם, דירגו את רמת האושר שלהם כגבוהה מאוד וגם היו בעלי חיי חברה עשירים יותר. בקיצור, אם אתם נמצאים בראש הרשימה הזו כנראה שיש הרבה אנשים בעולם שיקנאו בכם.



אוהבים חריף? כנראה שחיי המין שלכם חלומיים. אילוסטרציה: אינגאימג
אוהבים חריף? כנראה שחיי המין שלכם חלומיים. אילוסטרציה: אינגאימג


סקר אחר שחיטט בחיי המין של אנשים חשף כמה פרטנרים למיטה היו לכל אחד מאיתנו, בהתאם לקבוצת הגיל אליה אנחנו משתייכים. בסקר הבריטי, נשאלו 2,000 נשים וגברים מכל הגילאים על חיי המין שלהם. סך הכל, מבין כל המשתתפים, הבייבי בומרס (בני 54-72) היו בעלי כמות הפרטנרים הנמוכה ביותר, כשבממוצע לבני הדור הזה היו סביב ה-10.7 פרטנרים במהלך חייהם.

לגברים בגילאים אלו היו יותר פרטנרים (12.9 פרטנרים בממוצע), לעומת הנשים בנות אותו הגיל (7.4). באופן לא מפתיע, לגברים בקרב כל קבוצות הגיל היו יותר פרטנרים מאשר לנשים (או לפחות כך הם טענו). אבל היו גם הפתעות בסקר, כשאחת מהן הייתה שלדור האיקס (בני 38-53) היו יחסית פרטנרים רבים יותר מאשר לצעירים מהם, והממוצע שלהם היה 13.1.

גם הפעם, לגברים היו יותר פרטנרים (16.1) מאשר לנשים בנות גילם (10.1). בפיגור קל מאחור היו בני דור המילניום (גילאים 23-37), שבממוצע היו להם 11.6 פרטנרים במהלך חייהם (לנשים היו בממוצע 10.8, ולגברים מאשר 13.4). דבר נוסף שהפתיע את הסוקרים היה שלבני דור ה-Z (אלו שנולדו החל מאמצע שנות ה-90) היה ממוצע גבוה של פרטנרים יחסית לגילם. סך הכל היו להם 5.6 פרטנרים במהלך כל חייהם הקצרים.