הם אולי מכונים מלכי הג'ונגל, אבל בכל הקשור ליחסים עם בנות המין השני לאריות יש הרבה מה ללמוד. על כך יוכל להעיד אריה מדרום אפריקה, שחשב שזה יהיה ממש מצחיק להעיר לביאה בדרך שובבה - ומיד התחרט על זה. בתיעוד משעשע מהאירוע, שהתרחש בספארי קרוגר, נראה אריה עם רעמה מפוארת מתגנב באטיות רבה אל עבר לביאה ישנה.

הוא משתדל להיות הכי שקט ודיסקרטי שהוא רק יכול, ואז כשהוא מגיע אל הלביאה הוא פותח את פיו ונותן לה ביס עסיסי בישבן. בתגובה לכך הלביאה, שממש לא חשבה שזה מצחיק, קמה והתחילה לרדוף אחריו תוך שהיא מעיפה לו כאפות באמצעות רגליה. הסרטון מסתיים בזה שהלביאה מבריחה את האריה הצידה, מחפשת פינה שקטה ומנסה לחזור לישון.

מי שתיעד את האירוע, ג'ושוע לונקאשו, סיפר שלא ראה דבר כזה במשך שמונה השנים בהן עבד כמדריך. הוא בדיוק היה עם קבוצת תיירים כשהדרמה החלה להתגולל מול עיניהם. "אמרתי לקבוצה שאנחנו הולכים לראות משהו מאוד מעניין", הסביר. 

"הוא התגנב לעברה כמו סטוקר, וכשהוא הגיע הוא פשוט נשך אותה! לקח ללביאה בדיוק שנייה כדי לעבור משינה עמוקה למגננה ולתקוף אותו. הייתי בהלם מוחלט שהאריה התנהג ככה!". לדבריו, לאחר שהדרמה הסתיימה הגיעו למקום אריות נוספים מהעדר, והיה נראה שהם מנסים להרגיע את האריה והלביאה.