כל מי שמתחתן רוצה שהחמים שלו יאהבו אותו, אבל כנראה שלא בדרך שתגרום להם להזיל ריר על תמונות עירום שלהם. אם התרחיש הזה נשמע לכם מבחיל, תארו לעצמכם שהוא היה קורה לכם והייתם צריכים לחיות בידיעה שהחמים שלכם חושקים בכם קשות. לאחרונה גבר מדרום אפריקה חשף שזה בדיוק מה שקרה לו, אבל זה לא החלק הכי גרוע בסיפור.



מילא אם זה היה אירוע חד פעמי הוא עוד יכול היה להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה, אבל החמות פיתחה עבורו אובססיה קשה. "אמא של אשתי התאהבה בי מהרגע הראשון שפגשה אותי. זה קריפי, דיברנו איתה על זה שזה גורם לנו אי נוחות", כתב הגבר האלמוני בפוסט באתר reddit. אחרי השיחה איתה, העניינים נרגעו למשך זמן מה והם חשבו שהמקרה מאחוריהם: "היא הייתה קריפית ופלרטטנית, אבל חשבנו שזה פשוט חלק מהאישיות שלה כי היא מפלרטטת עם כולם".



אבל אז קרה אירוע מחריד שגרם להם להבין שהמצב הרבה יותר גרוע ממה שחשבו. לדבריו, אשתו קפצה אל אימה לביקור יום אחד, ובתום ליבה השאירה לידה את הסמארטפון ושכחה לנעול אותו. כשחזרה וראתה שהוא הוזז ממקומו, מיהרה לבדוק אותו ונחרדה ממה שגילתה - אמא שלה שלחה לעצמה תמונות עירום של בעלה.
 
היא הייתה פלרטטנית, אבל חשבנו שזה חלק מהאישיות שלה". אילוסטרציה: אינגאימג"
היא הייתה פלרטטנית, אבל חשבנו שזה חלק מהאישיות שלה". אילוסטרציה: אינגאימג"


היא כמובן רתחה מזעם ודרשה מהאם למחוק את התמונות אך זו סרבה, וגם ניסיון לקחת לה את הסמארטפון ולמחוק אותן לא צלח."כשאשתי סיפרה לי מה קרה זה גרם לי להרגיש מחולל, זה פשוט דוחה", כתב הבעל. הוא הסביר מה מדאיג אותו יותר מכל בכך שהחמות תסתכל על התמונות: "מאז שהתחלנו לצאת אנחנו שולחים האחד לשנייה תמונות עירום, זה פשוט הקטע שלנו. יש לי ולאשתי פטישים, וחלק מהתמונות שצילמתי הן לעיניה בלבד. זה מאוד משפיל לחשוב על זה שמישהו אחר ראה אותן".

אבל מה שמפחיד אותו יותר מכל הוא, שהחמות מהגיהינום תדליף את התמונות: "זה לא רק מביך, זה גם עלול לפגוע בעבודה שלי. אני עובד כמורה בבית ספר תיכון, אם היא מדליפה את התמונות הלך עלי". לדבריו, הוא ינסה להיעזר בחבר שלו, עורך דין במקצועו, בתקווה שאולי יצליח למצוא דרך חוקית לדרוש מהחמות להיפטר מהתמונות.